فرماندار آبیک:

ثبات مدیریت در شهرداری آبیک موجب موفقیت در امور شده است/ افزایش سه برابری اعتبارات آبیک

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۰۷:۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۲۱۴۵۳۲
ثبات مدیریت در شهرداری آبیک موجب موفقیت در امور شده است/ افزایش سه برابری اعتبارات آبیک
فرماندار شهرستان آبیک گفت: ثبات در مدیریت و انتخاب شهرداری توانمند موجب موفقیت در کارها و اجرای طرح های عمرانی تاثیرگذاری در شهر آبیک شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شهرام احمدپور در مراسم افتتاح طرح های عمرانی شهرداری آبیک که عصر یکشنبه با حضور  استاندار و نماینده قزوین در مجلس برگزار شد اظهارداشت: بدون تردید نبود اعتبار مناسب فعالیت مدیران را برای انجام کارهای  عمرانی محدود می کند و کارها با وقفه مواجه می شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با پیگیری استاندار محترم و کمک نمایندگان امسال شاهد افزایش اعتبارات قابل توجه بودجه استان هستیم که این کار می تواند روند اجرای طرح ها را شتاب بخشد.

احمدپور گفت: در شهرستان آبیک هم در سال پایانی شاهد افزایش سه برابری بودجه آبیک از 33 میلیارد تومان به 104 میلیارد تومان هستیم.

آبیک 2

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به طرح مهم انتقال آب از سد طالقان به آبیک اشاره کرد و گفت: این پروژه ملی با 270 میلیارد تومان در حال اجرا و روند پیشرفت فیزیکی بسیار مطلوب است و بزودی مردم آبیک طعم شیرین آب گوارا را خواهند چشید.

وی بیان کرد: امسال امیدواریم با تلاش و همت مضاعف مدیران شاهد سرعت بخشیدن به کارهای عمرانی باشیم و شهرستان آبیک به یک کارگاه بزرگ عمرانی در استان تبدیل شود.

احمدپور از خدمات شهردار آبیک تشکر کرد و اظهارداشت: در دو سال گذشته با ثبات مدیریت و انتخاب شهرداری توانمند و سالم شاهد حل چالش های گذشته و اجرای طرح های خوبی در عمران شهری بودیم و ضمن پرداخت مطالبات و معوقات با دوبرابر شدن ارزش افزوده رضایت مردم جلب شده است.

در این مراسم جمالی پور استاندار، سیاهکلی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرخزاد معاون عمرانی و صالحی مدیرکل امور شهری استانداری هم حضور داشتند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز