مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

۷۰درصد متقاضیان سرمایه گذاری در استان قزوین نگاه توسعه ای دارند

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۲۱۴۷۸۹
۷۰درصد متقاضیان سرمایه گذاری در استان قزوین نگاه توسعه ای دارند
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در طول سه سال گذشته بیش از 70 درصد متقاضیان طرح های سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی نگاه توسعه ای داشته و با تولید آشنا هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدر رضا خانپور بهمراه اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی کاسپین در دیدار با سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: خوشبختانه در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده در بحران ویروس کرونا و کمک به دانشگاه علوم پزشکی واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه پیشتاز بوده اند و باهدا کمک نقدی و ارسال مواد ضد عفونی، ماسک و دستکش و ارسال نمونه محصولات تولیدی برای تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها مشارکت کردند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در طول سه سال گذشته بیش از 70 درصد متقاضیان طرح های سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی نگاه توسعه ای داشته و قبلا با تولید آشنا بوده اند و با شناخت از بازار کار و مواد اولیه و کارخانه داری برای طرح های توسعه ای کارخانه به استان آمده و در صدد اجرای طرح توسعه در شهرکها و نواحی صنعتی استان هستند. ان شالله با راه اندازی و بهره برداری این طرح ها زمینه اشتغال بیش از بیست هزار نفر جوان جویای کار فراهم خواهد شد.

وی از استقرار 400 سرمایه گذار در شهرک صنعتی کاسپین خبر داد و افزود: در حال حاضر 215 واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین فعال بوده و زمینه اشتغال بیش از 10 هزار نفر را فراهم کرده است.

رئیس مجمع شرکتهای خدماتی شهرکها و نواحی صنعتی استان تصریح کرد: از 17 سرمایه گذار خارجی در شهرکها و نواحی صنعتی استان، 12 سرمایه گذار خارجی در شهرک صنعتی کاسپین مستقر می باشند که سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی 90 میلیون یورو با اشتغال 13 هزار و هفتاد نفر است.

خانپور در پایان خواستار تسهیل گری در برخی از دستورالعمل ها، بخشنامه ها و قوانین حوزه صنعت و تولید در تحقق بخشیدن به شعار سال " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی " شد.

در ادامه مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی کاسپین گزارشی از موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و شهرک صنعتی کاسپین ارائه کرد.

در پایان سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه تولید کنندکان و صنعتگران در خط اول جبهه اقتصادی هستند تصریح کرد: سرمایه گذارانی که با عشق و علاقه وارد این عرصه گام برداشتند و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این مرز و بوم ایجاد کردند اصل جنگ با دشمن در این جبهه است.

وی اظهار داشت: در راستای رفع موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان باید قوانین و دستورالعمل ها و بخشنامه های ساختار کهنه دولت اصلاح و با ارایه طرح ها و لوایح بر اساس مقتضیات روز و در راستای رفع موانع و پشتیبانی از تولید و صنعت ایجاد شود.

سردار رفیعی آتانی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی هم افزایی و پشتیبانی از ارکان نظام را از الزامات در پیشبرد این اهداف برشمرد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان از تمامی مدیران حوزه اقتصادی که از تولید کنندکان و صنعتگران حمایت نموده تا سرمایه گذاران با خاطر آسوده به تولید پرداخته و ایجاد اشتغال نمایند تقدیر و تشکر ویژه کردند.

نظر شما