شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت تاسیس این نهاد بیانیه ای صادر کرد

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۱۵۰۰۱
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت تاسیس این نهاد بیانیه ای صادر کرد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت 12 مرداد سالروز تاسیس این نهاد انقلابی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در گرامیداشت ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر اساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفت و همواره براساس شناخت لحظه و نیاز عمل کرده است. «مقام معظم رهبری»

 دوازدهم مرداد ماه سالروز تأسیس نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمـــان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی( ره )، به منظور ســـیاست گذاری، برنامـه ‌ریزی، سازماندهی، نظارت، مدیریت، هماهنگی و اجرا در برگزاری مراسم رسمی و عمومی کــشوراست.

این نهاد انقلابی و مردمی در طول بیش از چهار دهه عمر پربرکت خود و طی فراز و فرودهای بسیار توانسته نقش موثر خود را در پاسداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم ملی و انقلابی و همچنین اعلام مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در مقاطع مختلف به خوبی ایفا کند.

زیباترین واژه ای که میتوان برای تجلی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی متصور بود فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که فرمودند؛ «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس یک نیاز واقعی و صادقانه شکل گرفت و اگر ما این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نداشتیم، بی شک ناسازگاریها و اشکالات فراوانی را در ایجاد و راه اندازی اداره مراسم مختلف شاهد بودیم.» و نشانگر این است که نقش تعیین کننده شورا در برگزاری مراسم و مناسبتها در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، بی بدیل و قابل توجه و برجسته است.

بنابراین حضور گسترده و معنی دار مردم فهیم در مراسم‌ و مناسبت‌های مختلف، بویژه  در مدت ۱۷ ماه شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشورکه شورای هماهنگی  سعی کرده مدلی را ارائه دهد تا ضمن صیانت از سلامت جامعه، زمینه‌های پاسداشت مناسبت ها نیز فراهم شود دارای پیام است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال به آن می پردازد تا ماهیت انقلاب اسلامی جلوه کند. 

این شورا در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در ایجاد همبستگی تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در برگزاری مراسم و آیین‌ها و ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب و ارزشهای آن و نیز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاستهای استکبار جهانی نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است.

امید آن داریم تحت زعامت ولی فقیه بصیر وشجاع زمان، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی ) و حمایت و پشتیبانی های همه جانبه ملت قدرشناس و فهیم و با ادامه همدلی‌ها و همکاری‌ همه دست‌ اندرکاران بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی در سطح استان، هر ساله مراسم انقلاب پرشورتر و باشکوه تر از سالیان قبل برگزار شود.

نظر شما
پرونده ویژه