‍رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین:

نیروهای اورژانس در استان قزوین در آماده باش کامل هستند/ جستجو برای دو مفقودی در سیلاب

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۲۱۵۴۵۵
نیروهای اورژانس در استان قزوین در آماده باش کامل هستند/ جستجو برای دو مفقودی در سیلاب
‍رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: با استقرار نیروهای اورژانس در منطقه عملیات تجسس برای پیدا کردن دو فرد مفقود شده در سیلاب آوج ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سهیل سلطانی در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده اظهارداشت: سیلاب ناشی از بارش های شدید شب گذشته در الموت و آوج یک کشته و دو مفقود برجای گذاشته است.

‍رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت:شب گذشته به دنبال بارش باران در استان قزوین در مناطق الموت و آوج رخ داد متاسفانه یک نفر جان باخت و تاکنون دو نفر نیز مفقود شده اند.

سلطانی تصریح کرد: در سیلاب شب گذشته یک نفر از ساکنان مردم در منطقه آوج بر اثر وقوع سیل جان خود را از دست داد و یک مرد ۶۵ ساله متاسفانه مفقود است که جستجو برای پیدا کردن وی هنوز ادامه دارد.

17-8-12-1923268

وی افزود: در منطقه الموت نیز بر اثر سیل شب گذشته یک فرد ۶۵ ساله به دلیل وحشت و ترس ناشی از وقوع سیلاب دچار ایست قلبی - تنفسی شد و دو نفر در اثر سیلاب در این منطقه نیز مفقود شده اند که جستجو برای پیدا کردن آنها نیز ادامه دارد.

رئیس اورژانس قزوین یادآورشد: در بارش های شب گذشته که منجر به جاری شدن سیلاب شد سیستم واکنش سریع  و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی فعال شد و معاون مرکز و سرپرست شیفت مرکز در مرکز هدایت عملیات،  مسئول شهرستان آوج، مسئول شهرستان تاکستان، در مناطق خود برای اقدامات مورد نیاز در بحران حضور پیدا کردند.

سلطانی گفت: همچنین اتوبوس آمبولانس در منطقه تاکستان به حالت آماده باش مستقر شد و در سیلاب شب گذشته علاوه بر آماده باش  پرسنل حاضر در شیفت ۵ دستگاه آمبولانس همراه با کارشناسان مرکز فوریتهای پزشکی در مناطق آوج و الموت حضور پیدا کردند.

آماده باش مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین تا اطلاع ثانوی به صورت آماده باش کامل در این مناطق تداوم دارد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز