منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر شال:

عقب ماندگی در شهر شال با انتخاب شهرداری توانمند جبران می شود

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۷:۳۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۱۵۴۶۲
عقب ماندگی در شهر شال با انتخاب شهرداری توانمند جبران می شود
منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر شال گفت: با انتخاب شهرداری توانمند و کارآمد می توان عقب ماندگی های شهر شال را جبران کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید عبدالله موسوی عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر شال در گفتگو با خبرگزاری برنا با تاکید بر اینکه شهر شال دارای ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف است اظهارداشت: شهر شال  بر اساس اسناد تاریخی به دست آمده از محوطه مسجد جامع شهر از زمان امام صادق (ع) دارای عالمان دینی بوده لذا این شهر به عنوان یکی از مناطق عالم پرور در استان قزوین محسوب می شده و بزرگانی چون آیت اله سیسد حسن موسوی شالی به حوزه های علمیه را معرفی کرده است. 

وی افزود: شهر شال به دلیل سبقه مذهبی و داشتن عالمان دینی و انقلابی نقش تاثیرگذاری در رویدادهای پیش و بعد از انقلاب داشته و به نوعی حرکت های انقلابی استان قزوین از  شهر شال ظهور و بروز پیدا کرده است.

موسوی با اشاره به روحیه سلحشوری قوم تات گفت: بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس همواره جمع زیادی از مردم شال در مناطق عملیاتی حضور داشتند و در عملیات مختلف تعداد رزمندگان شهر شال به میزان یک گردان نیرو می رسید ضمن اینکه رشادت رزمندگان شال به جهت شجاعت و روحیه سلحشوری در دوران دفاع مقدس زبانزد بوده است.

منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرشال تاکید کرد: روحیه رزمندگی و سلحشوری رزمندگان شهر شال در ادامه دفاع از ارزش های نظام در دفاع از حرم هم حضور گسترده ای داشتند و اولین شهید مدافع حرم استان از بخش شال تقدیم نظام شد و در حال حاضر بیشترین شهدای مدافع حرم استان قزوین مربوط به این شهر است.

وی در خصوص ظرفیت های اقتصادی شهر شال اظهارداشت: شهر شال در زمینه کشاورزی و باغداری بخصوص در تولید انگور از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است تاجایی که  انگور ارگانیک شهر شال به لحاظ کیفیت دارای جایگاه ویژه ای است و به کشورهای اروپایی صادر می شود.

موسوی، همچنین نژاد برتر گوسفند شال را یکی دیگر از قابلیت های این منطقه دانست و تصریح کرد: نژاد برترگوسفند شال در بین نژاد های برتر دنیا قراردارد اما متاسفانه تاکنون از این ظرفیت به درستی استفاده نشده است.

موسوی 2

عضو  شورای اسلامی شهر شال گفت: وجود واحدهای تولید مصالح ساختمانی بخصوص آجر که به چند استان از جمله استان های زنجان، گیلان، همدان، البرز و تهران ارسال می شود یکی دیگراز ظرفیت شهر شال است که برای توسعه و به روز رسانی ماشین آلات نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

موسوی خاطرنشان کرد: متاسفانه علی رغم کارنامه درخشان مردم شال در عرصه های مختلف انقلاب شاید به صورت تعمدی و به دلایل سیاسی مورد بی توجهی و بی مهری واقع شده و به همین دلیل می توان گفت شهر شال در زیرساخت ها و امکانات مانند روستای بزرگی است که نام شهر را به خود اطلاق کرده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه همیشه دست های پنهانی وجود داشته که بر آتش اختلافات سیاسی در شهر شال دمیده اند تا ظرفیت های انسانی شهر را وارد حاشیه و درگیری کنند و از توسعه و عمران و ابادی شهرغفلت شود.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر شال تزریق اعتبارات و امکانات به شهر شال در ادوار مختلف را بسیار اندک و قطره چکانی دانست و تصریح کرد : به دلیل عمق مشکلات و کمبودها باید اعتبارات ویژه ای در سطح ملی برای جبران کم کاری و کمبودها به شهر شال تخصیص پیدا کند تا منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی جوابگوی مطالبات به حق شهروندان نجیب، صبور و پر تلاش شهر شال باشند.

موسوی با ابراز تاسف از وجود و گسترش اختلاف و تفرقه در شهر شال گفت: یکی از رویکرد های اصلی منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر شال تقویت اتحاد، همدلی، وحدت و انسجام در جهت منافع مردم و شهر است لذا در دوره جدید قصد داریم با اعتماد سازی از ظرفیت تمام دلسوزان شال در جهت توسعه و عمران و آبادانی شهر استفاده کنیم.

وی در ادامه در خصوص روند انتخاب شهردار آینده شهر شال یادآورشد: منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر پس از کسب رای اعتماد مردم تاکنون 15 جلسه برای برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات و همچنین تعیین شاخص های انتخاب شهردار برگزار کرده اند.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر شال افزود: برای انتخاب شهردار شال فراخوان گسترده ای داده شده و تاکنون افراد مختلفی برای هدایت شهرداری شهر شال اعلام امادگی کرده اند که در دست بررسی است.

موسوی در خصوص شاخص های مورد نظر منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر شال برای انتخاب شهردار گفت: تعهد، تخصص، تجربه، پاک دستی، برنامه محور بودن، برخوداری از انگیزه و خلاقیت از جمله شاخص های انتخاب شهردار آینده شهر شال است.

وی بیان کرد: در صورتی که گزینه های بومی دارای شاخص های تعیین شده باشند برای هدایت شهری در اولویت خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز