آیت الله اسلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

رئیس جمهور افراد پاک دست و توانمند را برای کابینه انتخاب کند

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۰۷:۳۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۱۵۴۹۹
رئیس جمهور افراد پاک دست و توانمند را برای کابینه انتخاب کند
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم افرادی پاک دست، انقلابی، توانمند و کارآمد را برای دولت انتخاب کنند تا مشکلات کشور سریعتر حل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین: آیت الله علی اسلامی درخصوص توجه به توانمندی و سلامت نفس در انتخاب اعضای دولت اظهار داشت: آنچه در تشکیل کابینه و دولت و انتخاب مسئولان اجرایی کشور باید مورد توجه قرار گیرد این است که از افرادی که ناتوان هستند استفاده نشود زیرا به کشور خسارت می زند.

وی افزود: اولین شرط برای کسی که وارد دولت می شود باید پاک دستی، سلامت نفس و توانمندی باشد تا بیت المال غارت نشود و کسی چشم طمع به اموال مردم نداشته باشد.

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: منتخبان دولت حتما باید کاربلد و کارآمد بوده و در خدمت رسانی انگیزه مضاعف داشته باشند.

وی گفت: ویژگی دیگر برای افرادی که برای تیم دولت انتخاب می شوند این است که باید از تنبلی و کاهلی دور باشند و رخوت و سستی  را کنار بگذارند و شبانه روزی کار کنند تا مشکلات مردم حل شود.

آیت الله اسلامی یادآورشد: شنیده شده در یک مقطع فردی که در صدارت بوده برای عمل جراحی به اروپا می رود و آنجا اعلام می کند قبل از صدارت فرصت جراحی نداشته ولی در زمان مسئولیت فرصت بیشتری برای این کار پیدا کرده و این روند جای تاسف داشته و ما نباید دیگر چنین وضعیت را تجربه کنیم و کابنیه دولت جای افراد تنبل و بی انگیزه نیست.

امام جمعه تاکستان اظهارداشت: امروز کشور به نیروهای جهادی و تلاش گر نیاز دارد و از آیت الله رئیسی انتظار داریم در انتخاب افراد برای هیئت وزیران توجه کنند تا نیروهای انقلابی و سالم روی کار بیایند تا خدمت رسانی تسریع شود.

وی اضافه کرد: این مردم سزاوار خدمت بیشترند و باید به مشکلات آنها رسیدگی کنیم و فرصت نداریم بار دیگر آزمون و خطا داشته باشیم و هزینه های سنگین دیگری به نظام و مردم تحمیل کنیم.

اسلامی بیان کرد: کشور در سال های گذشته از رانت خواری، اختلاس، ناکارآمدی آسیب دیده و امروز باید گذشته جبران شود و با شناختی که از آیت الله رئیسی داریم بسیار امیدواریم ایشان در مسئولیت حساس و سنگین خود موفق شوند.

image_2021_8_4-8_35_29_975_wjM

اخلاق کم رنگ شده است جامعه به سمت اخلاق برود

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگارن رهبری در خصوص کم رنگ شدن اخلاق در جامعه هم گفت: اخلاق یعنی سلامت دین و عمل به توصیه های دینی و جامعه بدون رعایت آن راه به جایی نخواهد برد و بدون تردید جامعه ما نیز بدون توجه به اخلاق به سعادت و سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

وی گفت: اگر چنانچه کسی از فضایل اخلاقی و راه شهدا و فداکاری و خدمت رسانی فاصله بگیرد و به دنبال روش های ضد اخلاقی برود به منجلاب فساد گرفتار خواهد شد لذا امیدواریم مردم ما که دیندار و مومن هستند به اخلاق اهمیت بیشتری دهند البته در گوشه و کنار گاهی مفاسد و بد اخلاقی هایی دیده می شود که باید با آنها برخورد شود تا همگان به سمت محاسن اخلاقی بروند.

شوراها شهرداران توانمند و پاک دست برگزینند

آیت الله اسلامی به منتخبان شورای شهر هم توصیه کرد خدمت رسانی را محور کار قرار دهند و یادآورشد: در این دوره عده ای شعارها و تعهداتی داده اند که باید به آن عمل کنند تا مردم بدبین نشوند.

وی گفت: منتخبان شوراهای شهری و روستایی باید مشکلات و نواقص گذشته را رصد و شناسایی کنند و آمادگی داشته باشند تا به مردم خدمت کرده و با عمل به وعده ها گذشته را جبران کنند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شوراها بدانند اگر خوب رفتار کنند و در مسیر خدمت به مردم گام بردارند حتما در دور بعدی هم مورد وثوق و اطمینان آنها خواهند بود و دعای خیر را نیز بدرقه راهشان خواهند کرد.

آیت الله اسلامی تصریح کرد: بیشترین منتخبان شوراها افراد جوان و با انگیزه هستند و امیدواریم با انتخاب شهردارانی پاک دست و توانمند به توسعه شهری و روستایی کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز