استاندار قزوین:

موفقیت های ورزشکاران در رقابتهای جهانی و المپیک غرور ملی را به همراه دارد

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۲۱۵۹۸۲
موفقیت های ورزشکاران در رقابتهای جهانی و المپیک غرور ملی را به همراه دارد
استاندار قزوین گفت: موفقیت ورزشکاران در مسابقات بین المللی و المپیک و پارالمپیک غرور ملی را به همراه دارد.

به ‌گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم بدرقه جبراییل عبادی مربی تیراندازی و مرتضی رمضانی ورزشکار والیبال نشسته نمایندگان ورزش استان قزوین به مسابقات پارالمپیک با حضور هدایت جمالی پور استاندار قزوین، عباس علایی مقدم مدیر کل اداره ورزش و جوانان و یعقوبی مشاور استاندار و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین با اشاره به اهمیت توسعه ورزش بخصوص ورزش قهرمانی اظهار کرد: موفقیت های ورزشکاران در رویداد های جهانی بخصوص المپیک غرور ملی را به همراه دارد.

image_2021_8_4-22_37_26_403_5Rs

وی افزود: کشور ما در ورزش سابقه طولانی دارد و در رشته های انفرادی افتخارات مهمی در مسابقات جهانی کسب کرده ایم که بیانگر استعدادهای خوب ورزشکاران کشور است. 

جمالی پور تصریح کرد: سرمایه گذاری درعرصه ورزش بخصوص برای  نوجوانان می تواند پشتوانه بسیار خوبی برای ورزش قهرمانی کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی در آموزش و پروش وجود دارد و اگر در ورزش مدارس سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد و ارتباط بیشتری بین ورزش آموزش و پروش و اداره ورزش و جوانان برقرار شود با سرمایه گذاری علاقمندان افرادی می توانند تربیت شوند و در میادین ورزشی افتخارآفرینی کنند.

image_2021_8_4-22_37_27_117_7jL

وی تاکید کرد: استان قزوین نیز در ورزش ظرفیت های زیادی در تمام رشته ها دارد و اگر بتوانیم سرمایه گذاری بیشتری انجام شود با برنامه ریزی می توانیم استعداد جوانان در عرصه ورزش قهرمانی را شکوفا کنیم.

جمالی پور یادآورشد: هر جا ظرفیت ایجاد شود موفقیت های زیادی کسب خواهد شد و اگرهئیت های ورزشی تقویت و ‌حمایت شوند می توانند در جذب و تربیت ورزشکاران موفق باشند.

استاندار قزوین ورزش محلات را پشتیبان ورزش حرفه ای و ملی دانست و اظهار داشت: از هیئت های ورزشی انتظار داریم در جذب ورشکاران محلات توجه بیشتری داشته باشند..

image_2021_8_4-22_37_27_452_tyk

وی در پایان گفت: امیدواریم نمایندگان و ورزشکاران کشور از جمله نمایندگان استان با موفقیت در مسابقات پارالمپیک پرچم کشورمان را به اهتزاز دراوردند و باعث خوشحالی مردم و شهروندان قزوین شوند.

در این مراسم دو ورزشکار اعزامی به پارالمپیک توکیو با بدرقه استاندار عازم این رقابتها شدند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز