مدیرکل ورزش و جونان استان قزوین:

ورزشکاران اعزامی به رقابت های جهانی با دعای خیر مردم عازم مسابقات می شوند

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۱۵۹۹۱
ورزشکاران اعزامی به رقابت های جهانی با دعای خیر مردم عازم مسابقات می شوند
مدیرکل ورزش و جونان استان قزوین گفت: ورزشکاران اعزامی به رقابتهای جهانی مانند سربازانی هستند که با دعای ملت راهی این مسابقات افتخار آفرین می شوند.

به ‌گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم بدرقه جبراییل عبادی مربی تیراندازی و مرتضی رمضانی ورزشکار والیبال نشسته نمایندگان ورزش استان قزوین اعزامی به مسابقات پارالمپیک با حضور هدایت جمالی پور استاندار قزوین، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان، یعقوبی مشاور استاندار و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

عباس علایی مقدم در این مراسم اظهارداشت: در دوره گذشته استان در کاروان اعزامی کشورمان در مسابقات پارالمپیک نماینده ای نداشت اما با توجه به برنامه ریزی و تلاش ورزشکاران در این دوره دو نماینده به این رقابتهای جهانی داریم.

وی افزود: در مسابقات پارالمپیک مرتضی رمضانی در تیم والیبال نشسته کشورمان  حضور دارد و خوشبختانه استان قزوین در رشته والیبال نشسته ظرفیت و استعدادی های زیادی دارد و سالها عنوان قهرمانی کسب کرده است.

image_2021_8_4-22_37_26_746_Wlo

مدیرکل ورزش و جونان استان قزوین گفت: استان قزوین در رشته تیروکمان نیز ظرفیت های خوبی دارد که بیانگر این است که در تمام مناطق استان استعدادها و ظرفیت های بسیار خوبی در رشته های مختلف وجود دارد که با کمی حمایت می توان این استعدادها را شکوفا کرد.

علایی مقدم یادآورشد: بدون تردید عرصه و آوردگاه مسابقات پارالمپیک میدان بسیار مهم و حساسی است که ورزشکارانی که موفق به حضور در آن می شوند حتما تمرینات مداوم و سختی های زیادی را پشت سر گذارده اند تا به این جایگاه برسند.

وی بیان کرد: ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات جهانی از جمله المپیک و پارالمپیک، سربازان ملی هستند که دعای خیر یک ملت پشتوانه آنهاست.

علایی مقدم اضافه کرد: موفقیت ورزشی کشور نتیجه سرمایه گذاری و حمایت های انجام شده از سوی مدیریت ارشد استان است و جا دارد از مساعدت و حمایت های استاندار محترم از ورزشکاران تشکر و قدردانی کنیم.

مدیر کل ورزش و جونان استان قزوین یادآورشد: پس از پایان مسابقات المپیک مسابقات بازیهایی آسیایی آغاز می شود و ما از هم اکنون بایستی برای حضور موفق ورزشکاران استان در این مسابقات برنامه ریزی کنیم.

image_2021_8_4-22_37_27_117_7jL

در ادامه مراسم بدرقه دو ورزشکار پارالمپیکی مرتضی رمضانی و جبرائیل عبادی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز