سعید بهادیوند چگینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سیل ۱۰ میلیارد ریال به تاسیسات برق الموت شرقی خسارت زد/ برق ۲۸ روستا وصل شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۱۶۲۴۱
سیل ۱۰ میلیارد ریال به تاسیسات برق الموت شرقی خسارت زد/ برق ۲۸ روستا وصل شد
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: سیل اخیر ضمن قطع برق 29 روستا بیش از 10 میلیارد ریال به تاسیسات شبکه در الموت خسارت زد که تاکنون برق 28 روستا وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید بهادیوند چگینی در خصوص آسیب های وارد شده به تاسیسات برقی در منطقه الموت شرقی پس از سیلاب های ناشی از بارش های اخیر اظهارداشت: در چند روز گذشته بارش های سیل آسا به برخی مناطق استان خسارت زد و شاهد تخریب واحدهای مسکونی، خودروها و زمینهای کشاورزی، راهها و ابنیه بویژه تاسیسات برقی بودیم.

وی اضافه کرد: در منطقه الموت شرقی هم سیل شدید موجب تخریب برخی از تاسیسات شبکه توزیع نیروی برق شد و آسیب هایی به زیرساخت های شبکه وارد شد.

image_2021_8_5-16_31_50_224_EgP

بهادیوند چگینی یادآورشد: در این سیلاب یک دستگاه پست هوایی، یک ترانس 200 کیلو ولت آمپر، 15 تیر سیمانی انتقال برق پست هوایی و 11 تیر چوبی  شبکه فشار متوسط از بین رفت که بیش از 10 میلیارد ریال خسارت در این بخش وارد شده است.

مدیر عامل برق استان تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه بلافاصله اکیپ های امدادی برای اتصال برق شبکه به منطقه اعزام شدند تا خاموشی ها برطرف شود.

وی بیان کرد: در روز وقوع سیل برق تعداد 29 روستا در الموت قطع شد و این خاموشی در مسیر روستای کافرکش تا روستای پیچ بن در محدوده الموت شرقی ایجاد شد.

مدیرعامل برق استان اضافه کرد: بیشترین سیلاب در دره «آتان رود » بود که در روز اول توانستیم با اعزام چهار اکیپ فنی و امدادی در روز اول بسرعت برق 24 روستا را برقرار کنیم.

وی گفت: در روز دوم روستاهای « کشکدشت» و «یارفی» برق دار شدند و روز گذشته نیز روستای «آتان رود پایین» و مجموعه پرورش ماهی عبدلی برق دار شد.

image_2021_8_5-16_31_53_258_B4L

بهادیوند چگینی اظهارداشت: امروز هم شبکه برق محدوده پرورش ماهی باقری برقدار شد و تنها روستای « آتان رود» که راه دسترسی آن تخریب شده و امکان حضور در منطقه و نصب تجهیزات نیست باقیمانده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: در این روستا نیز تیرهای برق و پست هوایی آسیب دیده و اگر جاده دسترسی ایجاد شود بسرعت نسبت به وصل کردن برق روستا اقدام می کنیم.

بهادیوند چگینی بیان کرد: 15 نفر از نیروهای فنی و حوادث شرکت توزیع نیروی برق در قالب چهار اکیپ عملیاتی در منطقه حضور دارند تا پس از بازگشایی مسیر تخریب شده از سیل بسرعت وارد ماموریت شده و برق منطقه را وصل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز