برای بررسی مشکلات سیل زدگان:

نماینده قزوین از مناطق سیل زده الموت بازدید کرد

۱۴۰۰/۰۵/۱۴ - ۲۱:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۲۱۶۳۳۸
نماینده قزوین از مناطق سیل زده الموت بازدید کرد
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه استان از مناطق سیل زده الموت شرقی بازدید کرد و در جریان امدادرسانی به آسیب دیدگان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، به همراه سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، شفیعی فرماندار شهرستان قزوین، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران، بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت برق، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و جمعی از مدیران استانی و مدیران ادارات بخش الموت شرقی و همچنین مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین از مناطق سیل زده در روستاهای کشکدشت و زوارک بازدید کردند و در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند.

Capture

لطف الله سیاهکلی در جمع اهالی روستای کشکدشت ضمن ابراز تاثر و تأسف از وقوع سیل در منطقه و کشته شدن چند نفر از اهالی گفت: بارانی نعمت الهی است گاهی اوقات در اثر دست اندازی های انسان ها دچار تغییر شده و شاهد سیل و خشکسالی می شویم وشاید مشیت الهی هم حاکم باشد.

نماینده مردم قزوین گفت: در این شرایط نباید دنبال مقصر بگردیم اما مسئولان در محل حادثه حاضر شده اند تا مشکلات مردم کمتر شود اما بزودی یک تیم کارشناسی تعیین می کنیم تا علت وقوع سیل و تخریب آن بررسی شود و گزارش آن به مردم ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: خانه های زیادی زیر آوار مانده و نهرها تخریب شده و درختان زیادی شکسته شده و دامها از بین رفته و باید با ایجاد قرارگاه در روستا و تثقسیم کار بسرعت بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

سیاهکلی یادآورشد: تخلیه آب لجن از روستاها توسط لجن کش و کف کش ها از خانه های آب گرفته، بازگشایی نهرها،صورت برداری از خسارات وارد شده به مزارع و باغات باید در اولویت قرار گیرد و ما هم با انتخاب یکی از مدیران و با کمک فرمانده سپاه سرعت عملیات را بالا می بریم.

در ادامه سردار آتانی فرمانده سپاه استان هم ضمن تسلیت به خانواده های  داغدار و مصیبت دیده گفت: با سعه صدر و صبوری بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

وی گفت: سپاه و بسیج در کنار مردم است و همه امکانات مورد نیاز را وارد منطقه می کنیم و تا زمانی که لازم باشد در منطقه خواهیم بود.

3333

سردار آتانی تصریح کرد: در تیم کارشناسی که خسارت را بررسی می کند یک نماینده از معتمدان شهر و روستا حضور خواهد یافت تا اطلاعات خسارت دقیق تر استخراج شود و بخشدار هم بر امور نظارت کند تا حق کسی صایع نشود.

وی گفت: در کنلر اعتباری که فرمانداری پیش بینی می کند سپاه نیز اعتبار دیگری اختصاص خواهد داد تا کارها تسریع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز