نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

مشاوره های روان شناسی به آسیب دیدگان از سیل در اولویت قرار گیرد

۱۴۰۰/۰۵/۱۵ - ۲۱:۴۲:۴۲
کد خبر: ۱۲۱۶۵۹۵
مشاوره های روان شناسی به آسیب دیدگان از سیل در اولویت قرار گیرد
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای کاهش آسیب های روانی ساکنان مناطق سیل زده در الموت و آوج لازم است ارائه مشاوره های روان شناسی هم در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان قزوین روز جمعه به صورت اضطراری به ریاست استاندار در سالن مدیریت بحران تشکیل شد.

فاطمه محمد بیگی در این جلسه گفت: علیرغم تغییر دولت جای تشکر  دارد که همه مدیران ‌استان پس از سیل پای کار بودند ولی انتظار داریم بنیاد مسکن بسرعت وارد کار شده و برای تامین مسکن و بازسازی واحدهای تخریب شده اقدام کنند.

وی اضافه کرد: البته انتظار داشتیم که سرعت عمل مدیران کمی بیشتر بود زیرا مردم اوج و الموت محروم هستند و باید در این مواقع به فریاد آنها رسید.

 محمدبیگی تصریح کرد: جذب اعتبارات ملی برای تامین بخشی از خسارات مردم مناطق سیل زده مهم است بویژه برای تهیه لوازم خانگی مردم که در سیل از بین رفته باید اقدام کرد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: کمک ‌به ساخت مسکن، با کمک بنیاد مسکن و ارائه مشاوره روان شناسی به آسیب دیدگانبا کمک بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی از کارهایی است که باید انجام شود.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت ها نجات مزارع کشاورزی و ایجاد راه دسترسی و تجهیز ایستگاههای هواشناسی است.

محمد بیگی اظهارداشت: توجه به آموزش مردم برای بیمه کردن محصولات کشاورزی، اجرای طرح های آبخیزداری و آبخوان داری، تامین ماشین آلات سنگین برای مواقع بحران و توزیع عادلانه امکانات برای کمک به آسیب دیدگان باید مورد توجه مدیران بحران قرار گیرد.

وی خواستار در نوبت قرار گرفتن نیروهای امدادی در واکسیناسیون برای پیشگیری از آلودگی به ویروس در ایام کرونا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز