مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید قزوین:

۱۹۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در قزوین پرداخت شده است

۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۰۸:۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۲۱۷۵۸۳
۱۹۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در قزوین پرداخت شده است
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید قزوین گفت: صندوق کارآفرینی امید قزوین طی ۴ سالی که در این استان فعالیت داشته است بیش از ۱۹۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه در قزوین پرداخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمود نصرتی قزوینی نژاد در این باره اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه کارآفرینی امید قزوین سال ۱۳۹۶ با هدف کمک به ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق روستایی و کمتر برخوردار آغاز به کار کرد و خوشحالیم که هم اکنون بخشی  از اشتغال پایدار ایجاد شده در استان طی این سالها با تسهیلات و حمایت این صندوق بوده است.

وی عنوان کرد: در طی ۴ سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۹۴۱ شغل از طریق تسهیلات قرض الحسنه اعطا شده به متقاضیان در استان قزوین ایجاد شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید قزوین گفت: در سال گذشته در روستاهای استان قزوین ۸۷۵ شغل جدید با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه این صندوق ایجاد شده است، و در سال جاری افزایش هم خواهد داشت.

نصرتی قزوینی نژاد اظهار داشت: سال ۹۸ نیز ۶۷۱ شغل و سال ۹۷ نزدیک به ۱ هزار و ۱۲۸ شغل جدید در استان قزوین ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت متقاضیان ایجاد اشتغال از سازمان زندان ها از طریق صندوق کارآفرینی امید قزوین نزدیک به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار دریافت کردند که از این طریق برای ۱۲۳ نفر ایجاد اشتغال شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت ۱۶۷ نفر از طریق سامانه سامد برای دریافت اعتبار به این صندوق معرفی و رقم ۱۳ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار به این متقاضیان پرداخت شده است.

نصرتی قزوینی نژاد گفت: همچنین اصناف آسیب دیده از کرونا، ورزشکاران، فعالان حوزه صنایع دستی و برخی از متقاضیان توانستند از این صندوق اعتبارات حمایتی برای ایجاد اشتغال پایدار دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز