معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

خوشه کفش دانسفهان در استان قزوین راه اندازی شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۰۸:۳۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۱۷۶۲۱
خوشه کفش دانسفهان در استان قزوین راه اندازی شد
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: با برگزاری مناقصه عمومی و انتخاب عامل توسعه پروژه خوشه کفش دانسفهان، فعالیت این خوشه در قزوین آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شهریار کشاورز در جلسه انتخاب عامل توسعه خوشه کفش دانسفهان اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه های توسعه ای شرکت شهرک های صنعتی و نیز از آنجا که خوشه های کسب و کار نقش محوری و کلیدی در نیل به اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتی و صنعتی کشور ایفا می کند، با اعلام فراخوان عمومی و از بین دو شرکت کننده، افشین فخر به عنوان عامل توسعه خوشه کفش دانسفهان انتخاب شد.

وی افزود: تشکیل خوشه فرآوری کفش دانسفهان با هدف ساماندهی صنوف تولید کننده، برند سازی، بازاریابی و صادرات و اشتغال مربوط به این کالا شکل گرفته است.

کشاورز تصریح کرد: با تشکیل خوشه کفش، بحث هایی چون تامین مواد اولیه ذینفعان، توسعه فناوری و بهبود روش های تولید، برندسازی، توسعه بازار داخلی و خارجی، ایجاد شبکه های کسب و کار و ... به طور جدی پیگیری خواهد شد.

قابل ذکر است در حال حاضر بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی و کارگاهی تولید کننده کفش در منطقه دانسفهان شهرستان بوئین زهرا مشغول به فعالیت هستند.

 

نظر شما