بخشدار محمدیه:

روستاییان شهرستان البرز با راه اندازی کاروان سلامت خدمات درمانی رایگان دریافت کردند

۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۷:۰۸
کد خبر: ۱۲۲۰۶۰۷
روستاییان شهرستان البرز با راه اندازی کاروان سلامت خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
بخشدار محمدیه گفت: با راه اندازی کاروان سلامت زمینه ارائه خدمات درمانی رایگان به سه روستا در شهرستان البرز مهیا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  با همکاری جمعیت هلال احمر، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز، بخشداری محمدیه، دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها با راه ندازی کاروان سلامت، خدمات رایگان بهداشتی به روستاییان روستاهای چاله، آقاگیر و اکبرآباد ارایه شد.

صادق قندی بخشدار محمدیه در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: طرح کاروان سلامت در بخش محمدیه با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق محروم راه اندازی شده است.

image_2021_8_15-18_42_2_339_eWB

وی افزود: در طرح کاروان سلامت با استقرار اکیپ های پزشکی، پزشک عمومی، ماما، اقدام به معاینه رایگان اهالی سه روستای اکبرآباد، چاله و آقاگیر شده است.

قندی تصریح کرد: علاوه بر معاینه و ویزیت رایگان توسط اکیپ های اعزامی کاروان سلامت در این طرح عملیات غربالگری بیماران کرونایی، طب سنجی، اندازه گیری اکسیژن خون، فشار خون، تزریقات و تجویز داروهای مورد نیاز مراجعه کنندگان به صورت رایگان انجام می شود.

بخشدار محمدیه یادآور شد: همچنین اهدا بسته های معیشتی و بهداشتی به اهالی این سه روستا از دیگر اقدمات مهم  کاروان سلامت شهرستان البرز است.

image_2021_8_15-18_42_2_937_m6M

حجت الاسلام عباسپور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز نیز گفت: خدمت به مردم روستاها یک رسالت انسانی و دینی است وامیدواریم با اجرای این طرح زمینه خدمت رسانی رایگان در دوران کرونا به روستائیان مهیا شده است.

وی گفت: در طرح کاروان سلامت علاوه بر ویزیت رایگان و معاینه پزشکی توزیع ۳۰ بسته معیشتی به اهالی روستا و نیز  کمک های نقدی هم انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان البرز نیز اظهارداشت: با این طرح امیدواریم کمکی هرچند ناچیز به روستاییان صورت گیرد و هیچ نیازمندی از دریافت خدمات رایگان باز نماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز