جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

۱۸۰۷ راننده متخلف در استان قزوین جریمه شدند

۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۰۹:۵۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۲۱۸۶۴
۱۸۰۷ راننده متخلف در استان قزوین جریمه شدند
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته یک هزار و 807 راننده خودرو که مصوبات ستا کرونا را رعایت نکردند جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: در راستای محدودیت تردد خودروها برای کنترل بیماری کرونا تصمیماتی گرفته شده تا بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم.

وی افزود: علیرغم محدودیت های اعلام شده همچنان برخی از شهروندان به سلامت خود و دیگران بی تفاوتند و محدودیت های تردد را رعایت نمی کنند.

حبیبی تصریح کرد: در بیست و چهارساعت گذشته یک هزار و 807 راننده متخلف به دلیل تردد در ساعات ممنوع شده جریمه شدند.

وی بیان کرد: در اعمال قانون انجام شده تعداد یک هزار و 494 خودرو جریمه یک میلیون تومانی و 313 خودرو نیز جریمه 200 هزار تومانی شدند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: همچنین در این مدت دو هزار و 30 مورد بازرسی انجام شد که 367 مورد تذکر شفاهی، تعداد 75 مورد اخطار کتبی و 11 مورد پلمپ صورت گرفت.

6866555_532

حبیبی اظهارداشت: کنترل شدید تردد، فعالیت اصنافها و قرنطینه استان تا پایان روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

وی افزود: هرگونه تردد بین استانی هم ممنوع است و در داخل استان نیز تنها پلاک‌های بومی حق تردد دارند و محورهای مواصلاتی استان قزوین به صورت دایم در حال رصد و کنترل قرار دارد و مسیرهای منتهی به شهرستان‌ها و ورودی استان مسدود شده است.

حبیبی یادآورشد: شرایط مدیریت در پیک کرونا در استان بسیار سخت شده و در هیچ برهه ای از زمان این تعداد از بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها بستری نبوده اند لذا از مردم درخواست می کنیم ضمن ماندن در خانه و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به سلامت خود و دیگران کمک کنند.

image_2021_8_19-10_55_6_329_I2B

وی گفت: بهترین راهکار کنترل بیماری کرونا فقط رعایت پروتکل های بهداشتی، دوری از دورهمی و تجمع، زدن ماسک، تماس نداشتن با افراد بیمار و قرنطینه است.

حبیبی ضمن تشکر از اصناف ، بازاریان و سایر شهروندان در رعایت توصیه های بهداشتی اظهارامیدواری کرد با رعایت پروتکل ها از سوی مردم استان  بتوان شرایط سخت کنونی را مدیریت کرد و از بحران خارج شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز