جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

بازاریان و اصناف استان قزوین در اجرای مصوبات ستاد کرونا سنگ تمام گذاشتند

۱۴۰۰/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۶:۴۸
کد خبر: ۱۲۲۱۹۶۳
بازاریان و اصناف استان قزوین در اجرای مصوبات ستاد کرونا سنگ تمام گذاشتند
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: اصناف استان قزوین در اجرای مصوبات ستاد کرونا و همکاری با مسئولان در شرایط حاد کرونایی سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با گذشت بیش از 18 ماه از شیوع انتشار ویروس کرونا شاهد آسیب های فراوانی به اصناف و بازاریان بودیم و تعطیل شدن کسب و کار در مدت طولانی آسیب رسان بود.

وی بیان کرد: یکی از حوزه هایی که در 18 ماه گذشته همیشه در کنار ستاد کرونا بوده و به مصوبات آن پایبند بوده اند، بازاریان، اتحادیه های صنفی، کسبه بودند که جای تقدیر دارد.

3556944

حبیبی تصریح کرد: در پیک پنجم کرونا مصوب شد ادارات، بانک ها، اصناف تعطیل شده و ترددها نیز محدود و برخی مواقع ممنوع شود و بر اساس ارزیابی ستاد پایش ستاد کرونا خوشبختانه بالای 95 درصد اصناف و بازاریان محترم و فهیم نسبت به تعطیلی کسب و کارهای خود اقدام کردند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: قطعا همراهی بیش از 95 درصدی بازاریان و اصناف در روزهای آینده می تواند مهار کرونا را محقق و نزدیک تر کند.

حبیبی گفت: حدود 40 هزار واحد صنفی در استان وجود دارد که فقط 9 گروه از مشاغل گروه یک در این مرحله فعالیت داشتند و بقیه تعطیل بودند

بازار 3

وی بیان کرد: بیش از 35 هزار واحد صنفی در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا و به منظور مهار این ویروس مهلک همکاری بسیار خوبی داشتند و توجه به سلامت مردم را جدی گرفته و فعالیت های اقتصادی خود را تعطیل کردند.

بازار 2

حبیبی اظهارداشت: همراهی کسبه و بازاریان در این شرایط حساس و خاص در ذهن مردم و تاریخ ماندگار خواهد شد و ما نیز در کمال تواضع از این همراهی سپاسگزاریم و قدردانی می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز