جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

تلخ ترین روز کرونایی در قزوین رقم خورد

۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۲۳۲۶۹
تلخ ترین روز کرونایی در قزوین رقم خورد
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: با افزایش تعداد بستری های مبتلا شده به ویروس کرونا و داغدار شدن 16 خانواده، تلخ ترین روز کرونایی رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: در روز گذشته حدود یک هزار بیمار دیگر در بیمارستانهای استان بستری شدند و16 خانواده هم داغدار شدند و بدترین و تلخ ترین روز کرونایی در استان رقم خورد.

وی اضافه کرد: بیش از 44 بیمار در نوبت آی سی یو هستند و تاکنون بیش از دو هزار و 40 نفر در استان فوت کرده اند که بسیار تاسف برانگیز است.

حبیبی تصریح کرد: در بین فوتی ها افراد جوان، پیر، میانسال، زن و مرد و همیه سنین دیده می شود و در این میان شهرستانهای قزوین، البرز، تاکستان، بویین زهرا و آوج بترتیب بیشترین آمار بیماران کرونایی را دارند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: از ابتدای انتشار کرونا تاکنون حدود 330 هزار تست کرونا انجام شده که حدود 100 هزار مورد آن مثبت بوده است.

حبیبی با براز نگرانی از شرایط ایجاد شده و نیز تکمیل تخت های بیمارستانی از مردم خواست در رعایت پروتکل های بهداشتی جدی باشند و سلامت خود و دیگران را به خطر نیندازند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز