معاون عملیات نیروی انتظامی استان قزوین:

۱۸ هزار و ۵۸۳ خودروی متخلف در ایام کرونا در قزوین جریمه شدند

۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۲:۵۹:۵۷
کد خبر: ۱۲۲۶۷۶۵
۱۸ هزار و ۵۸۳ خودروی متخلف در ایام کرونا در قزوین جریمه شدند
معاون عملیات نیروی انتظامی استان قزوین گفت: در دو هفته گذشته بیش از 18 هزار و 583 دستگاه خودرو به دلیل تردد شبانه در ساعات ممنوع شده و ورود غیرمجاز به شهرهای قرمز در ایام کرونا جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ ابوالفضل قلی پور در خصوص محدودیت های تردد در داخل شهر و اعمال قانون برای متخلفان اظهارداشت: از تاریخ 24 مرداد تا پنجم شهریور ماه بیش از 28 هزار و 218 مورد تذکر لسانی به شهروندان داده شده و 18 هزار و 583 دستگاه خودرو نیز که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکردند جریمه شدند.

قلی پور افزود: در دو هفته گذشته تعداد 18 هزار دستگاه 583 دستگاه خودرو جریمه های 200، 500 و یک میلیون تومانی شدند و با سخت گیری توانستیم از تردد بیش از حد افراد جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: در این مدت از طریق دوربین یک هزار و 353 مورد تخلف از طریق دوربین ثبت شد و 3 هزار و 640 مورد به صورت دستی جریمه 200 هزار تومانی شدند.

جریمه+خودرو

قلی پور تصریح کرد: همچنین 32 فقره جریمه 500 هزار تومانی به صورت دستی و 20 مورد با دوربین اعمال قانون شد و در داخل شهر نیز 945 مورد جریمه یک میلیون تومانی صورت گرفته است.

معاون عملیات نیروی انتظامی استان قزوین یادآورشد: همچنین در برون شهری بیش از 11 هزار و 893 فقره جریمه از 30 مرداد تا ششم شهریور صورت گرفته است.

وی گفت: در هفته گذشته 907 فقره جریمه با دوربین و 2 هزار و 713 فقره به صورت دستی ثبت شد و 609 فقره هم جریمه یک میلیون تومانی ثبت شد.

قلی پور اظهارداشت: از ساعت 22 تا 3 بامداد شاهد منع تردد خودرویی در سطح شهر اعمال می شود و از ورود خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی جلوگیری می شود و جریمه این تخلف 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان است.

معاون عملیات نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: خودروهای حامل واکسن کرونا و کادر پزشکی که مجوز تردد دارند از مشمول این مصوبه مستثنی هستند و به آنها اجازه تردد داده می شود.

وی از شهروندان خواست با رعایت مصوبات ستاد کرونا در منع تردد در ساعات اعلام شده با پلیس همکاری کنند تا مشمول جرایم نقدی و توقیف خودرو نشوند.

نظر شما