به مناسبت هفته فرهنگی قزوین:

برنامه روایت گری و شبیه خوانی نینوا در قزوین برگزار شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۵۹:۵۲
کد خبر: ۱۲۲۶۷۹۳
برنامه روایت گری و شبیه خوانی نینوا در قزوین برگزار شد
به مناسبت هفته فرهنگی قزوین، برنامه «روایت گری و شبیه خوانی نینوا» در ناحیه منفصل شهری ناصر آباد قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته فرهنگی قزوین روز دوشنبه در مراسمی با حضور فصیحی رامندی رئیس شورای اسلامی شهر، قاسم الهیاری، حسین صلح جو، علی فرمانی، مهری سادات تقوی و ولی چگینی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، محمد درافشانی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی  برنامه روایت گری و شبیه خوانی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در ناحیه شهری ناصرآباد برگزار شد.

محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در خصوص این برنامه اظهارداشت: به مناسبت هفته فرهنگی قزوین که از سوم تا نهم شهریورماه برگزار شده است برنامه های متنوعی پیش بینی شده که در حال اجراست.

3333

وی اضافه کرد: در این ایام بیش از 40 عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی، در مناطق مختلف استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

درافشانی تصریح کرد: به دلیل شرایط ناشی از کرونا بخشی ازر برنامه ها نیز در فضای مجازی پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: ویژه برنامه روایت گری و شبیه خوانی نینوا تاکنون در سه محله امامزاده حسین (ع)، ناحیه منفصل شهری ناصر آباد، پیاده راه فرهنگی سبزه میدان برگزار شده و با استقبال مردم روبرو شده است.

درافشانی بیان کرد: همچنین سه برنامه دیگردر روزهای آتی در نواحی منفصل شهری باغ نشاط، چوبیندر و اسماعیل آباد برگزار خواهد شد و مردم این محلات می توانند از این برنامه ها دیدن کنند.

article (2)

در این برنامه مدال خادم الحسینی به نوجوانان ناحیه منفصل شهری ناصرآباد اهداء شد.

 

نظر شما