سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

قزوین در واکسیناسیون باز هم رکورد زد

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۸:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۰۸۵۸
قزوین در واکسیناسیون باز هم رکورد زد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: با تزریق 17 هزار و 769 دز واکسن در روز گذشته برای بار دوم رکورد واکسیناسیون در استان شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد حسن ارداقیان در این باره اظهارداشت: روز گذشته  16 شهریور 1400 بالاترین میزان واکسیناسیون در استان به ثبت رسید. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، استان قزوین تصریح کرد: با تزریق 17 هزار و 769 دز واکسن در یک روز رکورد تازه ای را در انجام واکسیناسیون روزانه به ثبت رساندیم.

image_2021_7_28-12_56_17_606_h7Q

ارداقیان اضافه کرد: با افزایش تعداد و ظرفیت مراکز واکسیناسیون در استان طبق مصوبه کمیته استان واکسیناسیون حوزه بهداشت برای افزایش آمار تا 23 هزار دز در روز آماده می شود و در روزهای آینده شاهد افزایش چشمگیر واکسیناسیون خواهیم بود.

وی یادآورشد: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تا روز گذشته تعداد 448 هزار و 382 دز واکسن در استان تزریق شده که 299 هزار و 54 دز مربوط به نوبت اول و 149 هزار و 328 دز مربوط به نوبت دوم است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین همچنین گفت: از امروز چهارشنبه نیز واکسیناسیون متولدین سال ۱۳۶۰ و قبل از آن در مراکز تجمیعی سراسر استان آغاز شده است.

واکسن 12

وی بیان کرد: دانشجویان نیز از هفته آینده واکسینه می شوند که جزییات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز