مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین در طرح نذر آب شرکت کردند

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۰۷:۳۱:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۱۶۵۹
بازنشستگان تامین اجتماعی استان قزوین در طرح نذر آب شرکت کردند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بازنشستگان تامین اجتنماعی استان با کمک 87 میلیون ریالی در طرح نذر آب شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛  حسن آصفی در این باره اظهارداشت: فعالیت های خیرخواهانه و داوطلبانه بازنشستگان تأمین اجتماعی استان قزوین در طرح نذر آب ۴  موجب ترویج این کار ارزشمند در استان شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از کمک ۸۷ میلیون ریالی بازنشستگان در طرح نذر آب در مناطق محروم استان خراسان جنوبی خبر داد.

هلال 2

آصفی تصریح کرد: بازنشستگان تأمین اجتماعی قزوین که روزگاری در اداره بیمه تامین اجتماعی فعالیت می کردند امروز در دوران بازنشستگی نیز نیکوکاری، انسان دوستی و عشق خود را بصورت داوطلبانه در امور خیر قرار داده اند و اینک با شرکت در طرح ملی نذر آب در شهرستان «درمیان» از توابع استان خراسان جنوبی در انجام امور خیرخواهانه و داوطلبانه مشارکت خود را نشان دادند.

وی یادآورشد: بازنشستگان تأمین اجتماعی با مشارکت معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین و با هماهنگی کانون بازنشستگان این جمعیت، کمکهای نقدی و غیرنقدی خود را به ارزش ۸۷ میلیون ریال برای کمک به هموطنان عزیز در مناطق محروم استان خراسان جنوبی، در راستای اجرای طرح نذر آب ۴ به هلال‌ احمر استان قزوین برای کمک به این هموطنان اهدا کردند.

آصفی گفت: این میزان کمک بازنشستگان شامل ۲۱ میلیون ریال کمک های نقدی، ۲۱ میلیون ریال لوازم التحریر،  واریز مبلغ ۱۱ میلیون ریال کمک نقدی به حساب خیرین جمعیت هلال احمر و نیز  ۳۰۰ بطری آب معدنی، لباس زنانه، بسته های تنقلات و خشکبار و اسباب بازی بوده است که از سوی بازنشستگان عزیز تأمین اجتماعی استان با کمک هلال احمر و نظارت دبیر کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر بین خانوادهای محروم روستای «مورتیغ» از توابع شهرستان «درمیان» در استان خراسان جنوبی توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان استان قزوین نشان دادند که دوران بازنشستگی پایان کار و فعالیت آنها نیست و در این دوران نیز می توانند انساندوستی و ایثار خود را نشان دهند و نمونه بارز آن فعالیت های ارزشمند و خیرخواهانه آنها در طرح نذر آب در شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی است.

نذر آب

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین ضمن تشکر و قدردانی از گروه بازنشستگان تأمین اجتماعی استان قزوین برای این عمل انساندوستانه و خیرخواهانه تصریح کرد: توزیع بسته های حمایتی و معیشتی، توزیع ۲۰ تن آرد و انجام پروژه های آبرسانی پایدار و توزیع تانکر آب در مناطقی که مشکل آب آشامیدنی دارند از دیگر برنامه های کاروان اعزامی هلال احمر استان قزوین در مناطق محروم استان خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح نذر آب،  بوده که این امر با همکاری خیرین استان قزوین در حال اجراست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز