مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد:

آغاز واکسیناسیون بیش از ۴۰ هزار نفر از کارگران شهرک‌های صنعتی استان قزوین

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۱۵:۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۲۰۴۴
آغاز واکسیناسیون بیش از ۴۰ هزار نفر از کارگران شهرک‌های صنعتی استان قزوین
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: مرحله نخست واکسیناسیون بیش از 40 هزار نفر از شاغلین در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان قزوین از امروز آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور ضمن بازدید از محل واکسیناسیون در شهرک صنعتی کاسپین اظهارکرد: در راستای پایداری تولید و استمرار فعالیت شاغلین در واحدهای صنعتی و جلوگیری از وقفه در تولید و از آنجاییکه تولید ملی در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار داشته و تزریق واکسن به کارگران شاغل باید در اولویت باشد تا چرخ های اقتصاد کشور به گردش درآمده و شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیز محقق گردد طرح واکسیناسیون شاغلین در شهرکها و نواحی صنعتی استان با پیگیری محمدبیگی نماینده مردم شریف استان و مساعدت استاندار و معاون سیاسی استان  شروع شده است.

وی افزود: خوشبختانه این طرح با استقبال گسترده واحدهای تولیدی مواجه شده و این طرح با استقرار پایگاه واکسیناسیون ثابت و سیار در حال  اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت: ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و یک شهر صنعتی در سطح استان مستقر بوده که به همت کارگران آنها بخش بزرگی از نیازهای کشور در حوزه های مختلف تامین می شود و انجام واکسیناسیون آنها نقش موثری در کاهش میزان مرگ و میر و ابتلا به کرونا ایفا می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز