معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره):

هشتصد هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۱۵:۰۰:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۲۵۱۵
هشتصد هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره): در حال حاضر 800 هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد استفاده می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز یکشنبه در مراسمی با حضور جمالی پور استاندار قزوین، حجت‌الاسلام جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، حق گویان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش، حیدری مدیرکل املاک تملیکی استان، یزدان دوست مدیر امور شعب بانک‌ ملی استان و دیگر مدیران اجرایی استان تعداد ۲۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شد.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: نزدیک به 800 هزار نفر دانش اموزدر مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و هر سال نزدیک به 25 هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت در آستانه حضور در کنکور قرار می گیرند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کمیته امداد برای تمام دانش آموزان بخصوص دانش اموزان حاضر در کنکور خدمات ویژه ای با استفاده از موسسات  اموزشی و به صورت مجازی ارایه می دهد ضمن اینکه هر دوهفته پشتیبان های تحصیلی وضعیت تحصیلی دانش اموزان در آستانه کنکور تحت پوشش  کمیته امداد را رصد و حمایت می کنند.

امداد 12

وی افزود: 5 هزار نفر از دانش اموزان تیزهوشان هم تحت حمایت کمیته امداد هستند که امکان تحصیل در مدارس سمپاد را دارند و خدمات ویژه تیز هوشان را دریافت می کنند.

حجت‌الاسلام جعفری یادآورشد : برای دانش آموزانی که استعداد های فنی و حرفه ای هم دارند برنامه های بسیار خوبی پیش بینی شده زیرا ما نخبگی و خبرگی را تفکیک کرده ایم و دانش اموزان خبره در حوزه فنی و حرفه ای مورد توجه قرار می گیرند تا در هنرستان ها و مدارس فنی و حرفه ای مهارت های لازم را کسب کنند.

وی گفت: خانواده کمیته امداد دارای استعدادهای فراوانی است و خیلی وقت ها دانش آموزانی که از شرایط اقتصادی و رفاهی خوبی برخودار نیستند با روحیه و استعداد و ذهنیت بهتر کمبودهای اقتصادی را جبران و مسیر شکوفایی استعدادهای خود را هموار می کنند.

جعفری تصریح کرد: امروز تعدادی از مدیران سطح بالای کشور در قوای مختلف روزی تحت حمایت کمیته امداد بوده ا ند که امروز با جدیت و تلاش و خلاقیت توانسته اند در جایگا های مهم کشوری قرار گیرند و به مردم خدمت ارایه دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز