مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

جشن عاطفه ها با برپایی ۲۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در استان قزوین برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۰:۳۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۳۲۷۸۴
جشن عاطفه ها با برپایی ۲۱۰۰ پایگاه ثابت و سیار در استان قزوین برگزار می شود
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: جشن عاطفه ها امسال با استقرار 2100 پایگاه ثابت و سیار در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت برگزاری جشن عاطفه ها، مهرعلی حق گویان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل کمیته امداد برگزار شد اظهارداشت: کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان همه ساله دو جشن بزرگ را برگزار می کند که جشن عاطفه ها در آستانه سال تحصیلی و جشن نیکوکاری در ایام نوروز از آن جمله است.

حق گویان تصریح کرد: جشن عاطفه ها از 20 شهریور ماه در استان آغاز شده و تا 11 مهرماه ادامه خواهد داشت و روز پنجشنبه به صورت رسمی با استقرار پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی شروع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: امسال 2100 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی در مدارس، مساجد، دانشگاه ها، پایگاههای بسیج، ادارات، کمیته امداد، بیمارستانها و مراکز درمانی و سطح شهر  مستقر خواهند شد.

4455

وی بیان کرد: 340 مسجد، 102 پایگاه بسیج، 146 پایگاه در ادارات، 1142 پایگاه در مدارس و دانشگاهها، 50 پایگاه در بیمارستانها و مراکز درمانی، 131 پایگاه در شرکت ها و کارخانجات، 39 پایگاه در مصلی های نماز جمعه و 48 پایگاه سیار کمک های مردمی در جشن عاطفه ها را جمع آوری می کنند.

حق گویان یادآورشد: در استان قزوین 8297 دانش آموز و دانشجو داریم که برای تامین ابزار هوشمند تحصیلی آنها اقدام شد و سال قبل توانستیم 2500 دستگاه تبلت میان دانش آموزان توزیع کنیم.

  وی اضافه کرد: روز گذشته نیز با کمک بانک ملی 200 دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش اهدا شد و در حال حاضر به یک هزار دستگاه تبلت دیگر نیازمندیم که امیدواریم با کمک خیرین داین نیاز هم تامین شود.

جمع آوری 4.5 میلیارد تومان در جشن عاطفه ها در سال قبل

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارداشت: در سال گذشته در جشن عاطفه ها حدود 4 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شد و امسال پیش بینی می کنیم بیش از 6 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شود.

22

حق گویان با تشکر از همراهی رسانه های گروهی با کمیته امداد استان گفت: رسانه ها بازوی قوی اجرایی برای این نهاد محسوب می شوند و امیدواریم با تداوم همکاری ها بتوانیم ضمن اطلاع رسانی بموقع برای نهادینه کردن فرهنگ کار خیر و نیکوکاری اقدام کنیم.

وی گفت: شماره کارت نیکوکاری 6037997950028515 و نیز درگاه سلامت الکترونیک امداد و تماس مهربانی با شماره 02833808 و نیز   # 028 *8877*  برای واریز کمک های مردمی اختصاص یافته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز