مدیر اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین:

۲ هزار خانوار مددجو سال گذشته در استان قزوین خودکفا شدند/ ایجاد ۶۳۰۰ فرصت شغلی

۱۴۰۰/۰۶/۲۲ - ۱۱:۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۲۸۱۱
۲ هزار خانوار مددجو سال گذشته در استان قزوین خودکفا شدند/ ایجاد ۶۳۰۰ فرصت شغلی
مدیر اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین گفت: با اقدامات انجام شده و ایجاد فرصت های شغلی در سال گذشته 2 هزار خانوار مددجو خودکفا شده و از پوشش کمیته امداد خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید مرتضی دهقانی روز دوشنبه در جمع خبرنگارانرسانه های گروهی استان که در کمیته امداد قزوین برگزار شد در خصوص ایجاد اشتغال برای مددجویان اظهارداشت: رویکرد این نهاد در کنار رسیدگی به امور نیازمندان، کمک به خودکفایی و خروج از پوشش مددجویان کمیته امداد است و این کار با حفظ کرامت و شان نیازمندان انجام می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 32 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 62 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و برنامه ریزی به گونه ای است که کسی در نوبت دریافت خدمات قرار ندارد.

دهقان تصریح کرد: با برنامه ریزی مدون و تامین تسهیلات لازم در سال گذشته توانستیم برای 8600 نفر شغل ایجاد کنیم.

4455

مدیر اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین اظهارداشت: با اقدامات انجام شده 2 هزار خانوار مددجو خودکفا شده و از تحت پوشش کمیته امداد خارج شدند و این روند همچنان با قوت ادامه دارد.

وی گفت: در سال قبل 62 میلیارد تومان وام از 5 تا 30 میلیون تومان به صورت کارگشایی، قرض الحسنه از صندوق امداد به نیازمندان پرداخت شد و از خیرین درخواست می کنیم با تزریق منابع مالی به صورات امانت دو قرض به این صندوق به ما کمک کنند تا تسهیلات بیشتری در اختیار مددجویان قرار دهیم.

ایجاد 6300 فرصت شغلی در سال جاری

دهقانی یادآورشد: در سال جاری متعهد شده ایم 6300 فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم که در چند ماه گذاشته توانسته ایم یک هزار فرصت شغلی را محقق کنیم.

مدیر اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین تصریح کرد: در حال حاضر 2500 فقره پرونده اشتغال به بانکها معرفی شده که 120 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

دهقانی 2

وی اضافه کرد: در سه ماهه امسال هم 30 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به متقاضیان پرداخت شده است.

دهقانی بیان کرد: تلاش می کنیم با عمل به تعهدات اشتغال در این نهاد بتوانیم به خودکفایی خانواده های مددجو کمک کرده و گام موثری برای خروج از پوشش این افراد و استقلال در زندی را مهیا کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز