مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

سال تحصیلی از سوم مهرماه در استان قزوین آغاز می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۳۲۵۹
سال تحصیلی از سوم مهرماه در استان قزوین آغاز می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با واکسیناسیون معلمان و تامین بهداشت در فضاهای آموزشی و کلاس ها، سال تحصیلی همزمان با سراسر کشور در سوم مهرماه با حضور تمامی عوامل اجرایی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی پروژه مهر برای بازگشایی مدارس روز سه شنبه با حضور شاپور محمدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و روسای مناطق در اردوگاه فرهنگی و تربیتی یانس آباد برگزار شد.

حسنعلی اصغری در این جلسه اظهار داشت: با بسیج همه امکانات تمرکز روی بازگشایی مدارس و پروژه مهر است. 

وی افزود: در جهان امروز اگر مدیریت ما هوشمند نباشد کارها سخت می شود و باید سال تحصیلی جدید را با شکوه و عزتمندی توام با سلامت آغاز کنیم.

image_2021_9_14-10_29_29_332_j15

اصغری تصریح کرد: با حداکثر تعامل و همدلی ایجاد شده در استان خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و اطمینان می دهیم همه مدارس با رعایت پروتکلها و آمادگی کامل برای بازگشایی مهیا شده اند.

وی گفت: از روز شنبه بیستم شهریور ماه آماده آغاز سال تحصیلی هستیم و امکان حضور را داریم و در ۱۷ موضوع پیش بینی لازم انجام شده است و به طور رسمی مراسم بازگشایی در سوم مهرماه انجام می شود.

اصغری تصریح کرد: ضمن تعمیر و بازسازی فضاهای آنوزشی و سرویس بهداشتی مدارس و بازدید از کلاسها تلاش می کنیم تا بتوانیم امسال بهتر عمل کنیم زیرا مدیریت دانش ایجاب می کند دستاورد بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: با آسیب شناسی از همه تجارب ۱۹ ماه گذشته در فضای مجازی استفاده می کنیم و با مدیران مدارس جلسات گفتگوی هفته داریم تا ارتباط حداکثری برقرار شده و به اهداف تعیین شده دست یابیم.

اصغری اظهارداشت: همراهی فرمانداران با روسای مناطق خیلی خوب بوده و مباحث بهداشتی مدارس و واکسیناسیون معلمان دراولویت قرار گرفت و در نوبت اول بیش از ۹۸ درصد واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان انجام شده و رتبه اول کشور را داریم.

image_2021_9_14-10_29_29_171_o3Y

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: در استان ۱۸۱۵ مدرسه داریم که ۱۴۲۰ مدرسه روزانه است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۱۷ مدرسه به اینترنت رایگان متصل هستند و فقط ۱۰۲ مدرسه مشکل اینترنت دارند که برای اتصال آنها نیز اقدام شده است.

وی یادآور شد: ۲۷۰ مدرسه زیر ۱۵ نفر داریم که می توانیم تحصیل حضوری را در آنها برگزار کنیم.

اصغری تصریح کرد: بازگشایی مدارس از روز شنبه سوم مهر انجام می شود و عوامل اجرایی  در مدارس حضور خواهند یافت و حضور تمام کادر مدرسه بجز معلمان اجباری است.

وی گفت: سال تحصیلی به صورت ترکیبی( مجازی و حضوری) و تدریجی است و تا تکمیل واکسیناسیون همه دانش آموزان، رانندگان سرویس ها، سرایداران و والدین هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان نیست.

وی افزود: ثبت نام دوره ابتدایی ۱۰۵ درصد و پایه دهم ۶۵ درصد انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز