دبیر پروژه مهر در استان قزوین:

کلاس حضوری در ۲۷۰ مدرسه و ۱۱۴ کارگاه هنرستانی با جمعیت کمتر از ۱۵ نفر برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۲:۲۲:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۳۴۰۰
کلاس حضوری در ۲۷۰ مدرسه و ۱۱۴ کارگاه هنرستانی با جمعیت کمتر از ۱۵ نفر برگزار می شود
دبیر پروژه مهر در استان قزوین گفت: در سال تحصیلی جدید، کلاس های حضوری در 270 مدرسه با کمتر از 15 دانش آموز و 114 کارگاه هنرستانی با 10 هنرآموز در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی پروژه مهر برای بازگشایی مدارس روز سه شنبه با حضور شاپور محمدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و روسای مناطق در اردوگاه فرهنگی و تربیتی یانس آباد برگزار شد.

توفیق محمد حسینی در این نشست اظهارداشت: برای اجرای پروژه مهر توانستیم شورای آموزش و پرورش شهرستانها را فعال کنیم و برنامه ریزی مناسبی برای بازگشایی مدارس داشته باشیم.

وی بیان کرد: بیش از 5 میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی، کتابخانه و سایر وسایل برای هنرستانها خریداری و ساماندهی فضاهای آموزشی، مانور بازگشایی در مناطق مختلف استان برگزار شد و روزانه از 20 مدرسه هم بازدید کردیم و هر هفته یک نفر از اعضای پروژه مهر در صدا و سیما و رسانه ها حضور یافته و برای اقناع سازی والدین و خانواده ها اقدام شد. 

image_2021_9_14-12_33_59_181_vjr

محمد حسینی اظهارداشت: 14 اکیپ نظارتی داریم که بر امور نظارت می کنند و با کمک شورای مدارس نسبت به توزیع بسته راهنمای تحصیلی هم اقدام کرده ایم.

معاون آموزش متوسطه استان قزوین تصریح کرد: برای پایه دهم نیز قوانین تغییر رشته و سیاست گذاری ها اطلاع رسانی شده و یک گفتگو هم به صورت وبینار با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اولیا برگزار شده است.

کلاس حضوری در 270 مدرسه و 114 کارگاه هنرستانی 

محمد حسینی اضافه کرد: در استان 1815 مدرسه داریم که 1420 مدرسه روزانه است و بر اساس سیاست ابلاغی مدارسی که جمعیت کمتر از 15 نفر دارند با رعایت پروتکل ها می توانند کلاس حضوری داشته باشند.

دبیر پروژه مهر در استان قزوین یادآورشد: در استان 270 مدرسه با جمعیت کمتر از 15 نفر داریم که می توانیم کلاس های حضوری را در این مدارس و 114 کارگاه هنرستانی با کمتر از 10 دانش آموز را دایر کنیم.

  

 

نظر شما