بخشدار محمدیه:

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده رسالتی همگانی است

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۲۰:۵۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۳۳۶۲۸
انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده رسالتی همگانی است
بخشدار محمدیه گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل آینده یک ضرورت در شرایط کنونی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بخش محمدیه با حضور حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه، صادق قندی بخشدار، سرگرد محسن چگینی فرماندهی سپاه و بسیج محمدیه، سرپرست شهرداری محمدیه، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه روسای ادارات بخش محمدیه دهیاران بخش محمدیه در سالن همایش شهرداری محمدیه برگزار شد.

صادق قندی در این جلسه با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هشت سال دفاع مقدس از نادرترین جنگ های دویست سال اخیر است که ابر قدرت ها در یک طرف و ایران اسلامی در سوی دیگر قرار داشتند تا انقلاب را نابود کنند.

وی یادآورشد: امروز وظیفه دینی و ملی ما این است که فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل اینده منتقل کنیم تا آینده سازان نیز درس شهامت بگیرند و با ارزشها آشنا شوند.

بخشدار محمدیه بیان کرد: دفاع مقدس چون گنجینه ای پنهان است که می تواند موجب بیداری جوانان و نوجوان و نسل آینده شود.

وی گفت: برای پیشبرد برنامه ها و اهداف هفته دفاع مقدس در بخش محمدیه لازم است از تمام ظرفیت ها و فضای مجازی برای مضمون سازی و نشر آثار ارزشمند دوران دفاع مقدس استفاده شود.

بخشدار محمدیه بیان کرد: تشکیل کارگروهی تحت عنوان فضای مجازی برای پوشش و نشر آثار و ارزش های رزمندگان، ایثارگران و جانباران و دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و تجلیل از ایثارگران از برنامه های ستاد بزرگداشت دفاع مقدس در محمدیه است.

وی فضا سازی میدانی در شهرها و روستاهای بخش را مهم دانست و گفت: مسئولان شهری و دهیاران روستاهای بخش محمدیه لازم است  فضاسازی را مورد توجه قرار دهند و امسال برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرشور و با صلابت تر برگزار شود.

آقاحسینی

حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه هم در ادامه این جلسه اظهارداشت: صیانت از هشت سال دفاع مقدس برهمه واجب است و با توجه به تلاش دشمن برای کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ارزش های دینی بویژه حماسه دفاع مقدس باید امسال برنامه های بیشتری در این ایام تدارک دیده شود و نگذاریم ارزشهای دفاع مقدس فراموش شود.

 

نظر شما