استاندار قزوین:

نظام ارزشیابی باید اثرگذار باشد و مدیران برتر را به جایگاههای بالاتر برساند/ نظام اقتصادی کشور باید استانی شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۷:۳۰
کد خبر: ۱۲۳۴۳۱۸
نظام ارزشیابی باید اثرگذار باشد و مدیران برتر را به جایگاههای بالاتر برساند/ نظام اقتصادی کشور باید استانی شود
استاندار قزوین گفت: نظام ارزشیابی و برگزاری جشنواره شهید رجایی باید تاثیرگذار باشد و زمینه ارتقای جایگاه مدیران موفق را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشنواره شهید رجایی با شعار توسعه دولت الکترونیک و ارتقای فرهنگ سازمانی با هدف افزایش شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی برای معرفی دستگاههای اجرایی برتر روز پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

در این جشنواره که هدایت الله جمالی پور استاندار، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، روح الله عباسپور رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاههای اجرایی حضور داشتند از  26 دستگاه اجرایی برتر تجلیل شد.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم اظهارداشت: جشنواره شهید رجایی در واقع یک جشنواره ارزیابی عملکردی است و با معرفی دستگاههای اجرایی برتر، فرصتی برای شناسایی مشکلات و ایرادات و نقص ها و اصلاح روش ها ایجاد می شود تا بتوانیم در مسیر موفقیتها گام برداریم.

image_2021_9_16-14_10_53_576_Aog

وی بیان کرد: خوشبختانه در ارزیابی انجام شده مشخص شد دستگاهها نمرات تزدیک به هم داشتند و عملبکردها در مجموع خوب و مطلوب بود.

استاندار قزوین یادآورشد: در دو سال گذشته شرایط سختی بر نظام مدیریت کشور و استان حاکم بود و مدیران با کمترین امکانات و منابع مالی خدمت رسانی کردند و حدود ۸۰ درصد دستگاهها در عملکرد خود موفق بودند که قابل تجلیل است.

وی بیان کرد: از امروز دستور کار جدیدی به همه دستگاهها ابلاغ خواهد شد و نقاط ضعف گفته می شود تا برای رفع آن برنامه ریزی کنید و اگر مدیر دستگاهی در دو سال نتواند ارتقای جایگاه داشته باشد حتما جابجا می شود.

55

جمالی پور اضافه کرد: البته در ارتقای جایگاه مدیرانی که موفق عمل کردند جدی هستیم و کمک می کنیم تا در مدیریت های بالاتری قرار گیرند و نظام ارزشیابی اهمیت پیدا کند زیرا باور داریم ارزیابی باید اثرگذاری خود را نشان دهد و مدیران برتر به تهران معرفی می شوند تا در جابجایی دولت مورد توجه باشند.

استاندار قزوین با اشاره به حجیم بودن دولت گفت: تا زمانی که به سمت چابک سازی و کوچک کردن دولت حرکت نکنیم شاهد تحول نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: نظام اقتصادی باید استانی شود تا درآمدها بالا رفته و هزینه ها کاهش یابد البته در این میان نظام سیاسی حتما می بایست متمرکز مدیریت شود.

ملکی

جمالی پور اظهارداشت: از نمایندگان مجلس انتظار داریم کمک ‌کنند تا کشور به سمتی برود که با تفویض اختیار به استانداران، سهم استان در برنامه ریزی و اقتصاد بیشتر شود و شورای توسعه استان نقش آفرین باشد تا تحول شکل بگیرد.

در این مراسم از 26 مدیر دستگاههای اجرایی برتر تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز