افتخاری دیگر برای مدیرکل ورزش استان قزوین:

اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین دستگاه اجرایی برتر شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۴۳۶۷
اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین دستگاه اجرایی برتر شد
در جشنواره شهید رجایی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به عنوان دستگاه برتر در فرآیند ارزیابی عملکرد، سال 99 در گروه آموزشی، پزوهشی و فرهنگی معرفی و از مدیرکل تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشنواره شهید رجایی با شعار توسعه دولت الکترونیک و ارتقای فرهنگ سازمانی با هدف افزایش شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی برای معرفی دستگاههای اجرایی برتر روز پنجشنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

در این جشنواره که هدایت الله جمالی پور استاندار، حجت الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، روح الله عباسپور رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حبیبی معاون سیاسی امنیتی و نانگیر معاون توسعه و مدیریت و منابع انسانی استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی حضور داشتند از  26 دستگاه اجرایی برتر تجلیل شد.

علایی

 در این جشنواره در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین در فرآیند ارزیابی عملکرد سال 1399 توانست به عنوان دستگاه اجرایی برتر شناخته شود.

در این جشنواره از عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان با لوح و تندیس تقدیر شد.

اداره ورزش و جوانان استان قزوین با عملکر موفق و اجرای برنامه های مختلف از جمله افتتاح 100 پروژه عمرانی، توجه به ورزش روستایی، افزایش خانه های ورزش روستایی به تعداد 26 مورد و کسب مدال طلای پارالمپیک در رشته والیبال نشسته توسط مرتضی رمضانی حائز رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی شد.

همچنین اقدامات انجام شده برای حضور والیبالیست شایسته مهدی مرندی در مسابقات المپیک 2020 توکیو، حضور جبرئیل عبادی به عنوان مربی در رشته تیرو کمان، در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو، پرداخت 90 میلیارد ریال وام کارا به باشگاههای ورزشی آسیب دیده از کرونا، تجلیل از 17 سازمان مردم نهاد فعال در سطح استان و حمایت 12500 میلیون ریالی از طرح های اشتغالزایی جوانان از دیگر شاخص های انتخاب مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین به عنوان مدیر دستگاه برتر بوده است.

33333333

از دیگر شاخص های انتخاب اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دستگاه برتر می توان به آموزش مهارت های زندگی و کسب و کار و کارآفرینی برای 400 سرباز مستقر در تمامی یگان های ویژه و هماهنگی جهت برخورداری صاحبان 14 استخر ورزشی از تسهیلات استانی از محل صندوق کارآفرین امید به مبلغ 42 میلیار ریال می باشد.

عباس علایی مقدم امروز در کنار 25 مدیر برتر لوح تقدیر خود را از استاندار و امام جمعه موقت تهران دریافت کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز