رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان:

یادواره آیت الله موسوی شالی و سرلشکر شهید حسین لشکری در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۴:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۵۳۸۱
یادواره آیت الله موسوی شالی و سرلشکر شهید حسین لشکری در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار می شود
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان گفت: بزرگداشت و یادواره مرحوم آیت الله شالی و سرلشکر شهید سید حسین لشکری در دانشگاه آزاد واحد تاکستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رضا شعبان نژاد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حماسه دفاع مقدس و برگزاری کنگره ملی آیت الله شالی گفت: آیت الله موسوی شالی از علمای بزرگ و عضو دائم هیئت علمی علوم انسانی دانشگاه آزاد تاکستان بودند و توانستند شاگردان بسیاری را تربیت کنند تا در مسیر انقلاب و اهل بیت گام بردارند.

وی بیان کرد: ابوالشهید آیت الله موسوی شالی هم در کسوت علم و حوزه هم مبارزه و رزمندگان اسوه انسان الهی بودند.

شعبان نژاد تصریح کرد: حضور ایشان در جبهه های نبرد و دیدار با رزمندگان به قدری تاثیر گذار بود که رزمندگان با تمام وجود به ایشان عشق می ورزیدند و آیت الله شالی یکی از وزنه های علمی در علوم حوزوی و انسانی و عارف وارسته ای بودند که رهبری فرمودند سیمای بهشتی دارند.

عکس اصلی شالی

وی بیان کرد: مبارزات ایشان در دوران شاهنشاهی تا پایان عمر خود و خدمت در مجلس خبرگان سبب شد که مسیر تفکر بسیاری از جوانان را در خط انقلاب قرار دهد.

شعبان نژاد گفت: سرلشکر خلبان حسین لشکری سیدالاسرا هستند که ۱۸ سال درد اسارت را تحمل کردند و با صلابت ایستادند، پرواز را هم با پرنده آهنین تجربه کردند هم با شهادت خویش، در حقیقت یادآوری حماسه مردان ۸ سال دفاع مقدس یکی از وظایف اصلی است همه ماست که رهبر انقلاب فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه وطیفه داریم به تکلیف خود و تبعیت از امام جامعه عمل کنیم.

وی اظهارداشت:  دانشگاه آزاد تاکستان، یادواره و بزرگداشتی به پاس رشادت ها و خدمات مردان حماسه و جهاد در روز چهارشنبه، مورخه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برگزار می کند.

download

رئیس دانشگاه آزاد واحد تاکستان بیان کرد: برگزاری همایش یک روزه ذیل کنگره ملی آیت الله شالی با همکاری سپاه ناحیه امام علی، فرمانداری، بسیج و سایر نهادهای اجرایی و فرهنگی شهرستان تاکستان برگزار می شود.و از عموم علاقمندان دعوت می کنیم در این مراسم شرکت کنند.    

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز