شهردار شریفیه:

برنامه های هفته دفاع مقدس در شهر شریفیه با رعایت پروتکلها برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۰۸:۰۷:۲۶
کد خبر: ۱۲۳۵۷۸۶
برنامه های هفته دفاع مقدس در شهر شریفیه با رعایت پروتکلها برگزار می شود
شهردار شریفیه گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رعایت کامل پروتکل ها در شهر شریفیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سید تقی فلاح امینی شهردار شهر شریفیه باببان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهر شریفیه با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار وشهادت برگزار می شود گفت: رزمندگان غیور ما در جبهه‌های جنگ و زیر آتش توپ و گلوله برای دفاع از خاک و ناموس وطن هشت سال مقاومت و ایثار کردند.

وی اضافه کرد:  ایثار رزمندگان موجب شد تا امروز سایه امنیت بر سر مردم کشورمان باشد لذا همه باید قدردان آنها باشیم و برای حفظ ارزش ها وآرمان های انقلاب تلاش کنیم.

برنامه های اربعین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی 

شهردار شریفیه بیان کرد:  همان گونه که در دهه اول محرم امسال برنامه های متعددی برگزار شد، به مناسبت اربعین نیزپیاده روی جاماندگان اربعین تا مزار شهدا با رعایت تمامی دستور العمل ها و پروتکل های  بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می شود.

وی تصریح کرد:  غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی از دیگر برنامه های پیش روی این شهرداری در هفته دفاع مقدس است.

فلاح امینی اظهارداشت: نصب بنرهایی با موضوع جبهه وجنگ در معابر، میادین شهر و دیدار با خانواده های شهدا و تقدیر از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در شهرداری شریفیه از دیگر برنامه های شهرداری در هفته دفاع مقدس است.

شهردارشریفیه اضافه کرد: تعویض تمثال و تابلوهای  شهدا در گلزار و بلوار امام امام علی (ع)از دیگر برنامه های دردست اقدام این شهرداری در هفته دفاع مقدس است که بزودی عملیات اجرایی آغاز می شود.

وی از تکمیل المان شهدای شهر شریفیه هم خبرداد و افزود؛ به پاس گرامیداشت یاد وخاطر شهدای گرانقدرجنگ تحمیلی، المان شهدای این شهر طراحی شده و بزودی در هفته دفاع مقدس در یکی اتز مناطق شهری نصب خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز