حضور موفق در نمایشگاه خارجی:

شرکت دانش بنیان مهیار البرز در نمایشگاه اربیل عراق شرکت کرد

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۲۳۶۱۰۹
شرکت دانش بنیان مهیار البرز در نمایشگاه اربیل عراق شرکت کرد
روابط عمومی پارک علم و فنآوری قزوین اعلام کرد: صنایع فلزی مهیار البرز از واحدهای فناور مستقر در پارک قزوین در نمایشگاه اختصاصی محصولات جمهوری اسلامی ایران در اربیل عراق شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی پارک علم و فنآوری قزوین، گروه تولیدی مهیار البرز از  جمله شرکت های موفق و پیشرو در صنعت و حوزه  لوازم خانگی با بیش از ۳۰ سال سابقه تولیدی است.

محصولات تولیدی این شرکت با بکارگیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید و عرضه می شود که این جایگاه موجب شده تولیدات شرکت با نمونه های خارجی وارد عرصه رقابت شود.

image_2021_9_20-14_52_2_941_k3k

گروه تولیدی مهیار با برند صادراتی « تایسز»توانسته در چندین دوره عنوان کار آفرین‌ برتر، واحد نمونه برتر، واحد نمونه صنعتی، واحد نمونه ملی را کسب کند و این بار نیز با لطف و عنایت پروردگار متعال، شاهد حضور موفق و پر بار و افتخارآفرین گروه تولیدی مهیار در نمایشگاه اختصاصی محصولات جمهوری اسلامی در اربیل عراق بودبم.

شرکت در این نمایشگاه موجب عقد قرارداد صادرات محصولات به کشور عراق  و ارز آوری به کشور شد که این کار اقتصادی با تلاش های بی وقفه این گروه صنعتی دانش بنیان میسر شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز