رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک:

برنامه‌های متنوع هفته ملی کودک در شهر قزوین اجرا می شود

۱۴۰۰/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۶۹۶۱
رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک و سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک با هدف ارتقای سطح آگاهی کودکان و تقویت خلاقیت، نشاط و حفظ سلامت آن‌ها برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ کیومرث فدائی‌فر در جلسه هم‌اندیشی درراستای برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته ملی کودک در مهرماه سال جاری با تاکید بر اینکه کودکان به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی هستند، گفت: با توجه به شرایط کرونا در تلاش هستیم تا علاوه بر ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه های هفته ملی کودک که از 16 مهرماه سال جاری مصادف با اول ربیع اول آغاز می‌شود، سلامت کودکان در معرض خطر قرار نگیرد.

وی عنوان کرد: در سال جاری برنامه های متنوعی به خصوص در فضای مجازی پیش بینی شده است تا کودکان مهارت های زندگی شهری را آموزش ببینند و جایگاه کودکان در زندگی شهری ارتقاء پیدا کند.

فدائی‌فر با بیان این‌که هفته ملی کودک و ۱۶ مهر به‌ عنوان روز جهانی کودک سال‌هاست در کشور از سوی دست‌اندرکاران و فعالان حوزه کودک و نوجوان مورد توجه قرار گرفته است، گفت: این رویداد فرصتی برای تاکید به خواسته‌های‌ کودکان است چراکه کودکان تصویر روشنی از آینده کشورند و نادیده گرفتن کودکان یعنی نادیده انگاشتن آینده کشور.

رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک در ادامه به تاریخچه تشکیل شهر دوستدار کودک و برنامه های اجرا شده در شهر قزوین پرداخت.

در این جلسه اعضای حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات برای اجرای برنامه های هفته ملی کودک پرداختند و کلنگ زنی بوستان کودک در منطقه سه شهرداری قزوین، بومی سازی برنامه ها، مستندسازی برنامه های اجرایی، مشاوره آنلاین به خانواده ها، آموزش های پسماند و آتش نشانی، استفاده از ظرفیت  بوستان ها در اجرای برنامه ها از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز