فرمانده سپاه امام حسن (ع) قزوین:

۴۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس از سوی سپاه امام حسن(ع) قزوین اجرا می شود

۱۴۰۰/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۶:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۷۵۶۶
۴۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس از سوی سپاه امام حسن(ع) قزوین اجرا می شود
فرمانده سپاه ناحیه امام‌ حسن (ع) قزوین گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 400 عنوان برنامه در شهر قزوین توسط سپاه ناحیه امام حسن(ع) و حوزه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ علیرضا حیدری با اشاره به نقش رسانه‌ها در دوران دفاع مقدس و پس از آن را مهم و تاثیر گذار عنوان کرد و افزود: رسانه ها در دفاع مقدس و دردوران  سازندگی و تمام عرصه ها و‌ حوادث در خط مقدم حضور موثر داشتند و این  خبرنگاران بودند که در برابرهجوم دستگاه دروغ پراکندگی غرب و شرق و دوشادوش رزمندگان بودند و اخبار را گزارش می دادند و در این راه تعدادی از خبرنگاران نیز به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی افزود: دفاع مقدس بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری دانشگاه بزرگ است و‌گنجگینه های زیادی دارد که باید استخراج شود.

فرمانده سپاه امام حسن (ع) شهرستان قزوین  با تاکید بر اینکه  امروز تمام موانع را می توان با تکیه بر ارزش های دفاع مقدس حل کرد، ادامه داد:  ما در دوران دفاع مقدس توانستیم ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را بشکنیم  و این پیروزی در راستای خودباری و اعتماد بود.

حیدری یادآور شد:  در دفاع مقدس باور های دینی رنگ خدایی داشت و امروز گمشده ما دوری از فرهنگ ایثار و شهادت است و اگر دشمنان با استفاده از تهاجم فرهنگی بخشی از جوانان را با خود همراه می سازند به دلیل ضعف ما در ترویج درست و هنرمندانه فرهنگ هشت سال دفاع مقدس است.

این مقام با تاکید بر اینکه امروز نیازمند رشد باورهای دینی  و ارزش های دفاع مقدس درجامعه هستیم تصریح کرد: در هر عرصه ای که فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتی حاکم  و میدان دار بوده است موفقیت  را در آغوش گرفته ایم بنابراین راه برون رفت از تمام مشکلات برگشت به فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد است. 

وی اظهار کرد : روحیه بسیجی باعث شد که جوانان در غالب طرح سردار سلیمانی در کنار مدافعان سلامت تلاش مجاهدانه داشته باشند و حماس های ماندگداری از ایثار در این شرایط سخت خلق کنند.

فرمانده سپاه امام حسن (ع) شهرستان قزوین افزود: در 8 سال دفاع مقدس وحدت و همدلی و همبستگی به معنای واقعی در بین تمام اقشار جامعه وجود داشت  و امروز نیز نیاز داریم که تمام جریانات سیاسی و اقشار مردم در عرصه جنگ اقتصادی و فرهنگی هم همدل و منسجم باشند لذا یکی از راهکار های اصلی مقاومت همدلی و همبستگی زیر پرچم ولایت است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای 400 برنامه از سوی  سپاه امام حسن (ع) شهرستان قزوین در هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت:  تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، دیدار با امام جمعه،غباروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری شب خاطره، اجرای کمک های مومنانه ، بهره برداری از پروژه های عمرانی سپاه در محرومیت زدایی  و ... از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس است. 

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 16 هزار و 649 بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند در شهرستان قزوین تحویل داده شده که ارزش هر یک از این بسته 450هزار تومان بوده است.

وی تشریح کرد: از مهمترین طرح‌ها و اقدامات سپاه امام حسن مرمت چهار مدرسه و 28 خانه محرومین و نیز ساخت دو منزل مسکونی با کمک مالی 500 میلیون تومان در روستای سزنپ است که دو واحد در آخرین روز از هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز