دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان قزوین:

همایش پیاده روی «دلدادگان حسینی» در قزوین برگزار می شود

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۲:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۸۱۲۵
همایش پیاده روی «دلدادگان حسینی» در قزوین برگزار می شود
دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان قزوین گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده توسط توسط ستاد مردمی اربعین استان و پس از اخذ مجوزهای لازم، مراسم پیاده روی روز اربعین با عنوان «دلدادگان حسینی» در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا جلیلوند در این باره اظهار کرد: این همایش در روز دوشنبه ۵ مهرماه برگزار و از مسیرهای اعلامی آغاز و تا نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در گلزار شهدا و در جوار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و پس از اقامه نماز ظهر و عصر؛ سخنرانی و قرائت زیارت اربعین حسینی برنامه ریزی شده است. 

دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان قزوین بیان کرد: برای هرچه باشکوه تر شدن این حرکت عظیم ؛ در مسیرهای پیاده روی و همچنین در گلزارشهدا  نسبت به برپایی موکب های حسینی توسط هئیت های مذهبی شهر قزوین اقدامات لازم انجام و موکب های مستقر در حوزه های مشاوره، پزشکی، سلامت، خدمات اجتماعی و پذیرایی با رعایت همه ی پروتکل ها اقدام خواهند کرد.

وی گفت: مردم شریف قزوین می توانند از ساعت ۹ صبح و از درب منازل و همراه با خانواده و با به همراه داشتن پرچم حسینی نسبت به حرکت به سمت مسیرهای اعلامی اقدام و در اشاعه ی فرهنگ پیاده روی اربعین سهیم باشند.

دبیر برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان قزوین یادآور شد: همچنین برای حضور در نماز ظهر و عصر؛ به همراه داشتن جانماز و مفاتیح شخصی الزامی است.

میدان دروازه رشت به سمت گلزار شهدا، چهار راه بنیاد شهید به سمت گلزار شهدا، میدان میرعماد به سمت گلزار شهدا چهارراه ولیعصر به سمت گلزار شهدا چهار مسیر اصلی هستند که شاهد حضور جاماندگان اربعین خواهند بود.

 

نظر شما