استاندار قزوین:

ریل گذاری اصولی و درست در آموزش و پرورش آینده نیروی انسانی را تضمین می کند

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۴:۴۴
کد خبر: ۱۲۳۸۲۴۴
ریل گذاری اصولی و درست در آموزش و پرورش آینده نیروی انسانی را تضمین می کند
استاندار قزوین گفت: با ریل گذاری درست در آموزش و پرورش و تربیت اصولی دانش آموزان می توانیم ضمن تربیت نیروی انسانی کارآمد و متعهد، مسیر پیشرفت کشور را تسهیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور در مراسم بازگشایی مدارس که روز شنبه به صورت نمادین در دبیرستان صدیقه کبری در شهر قزوین برگزار شد اظهارداشت: برای رسیدن به پیشرفت و توسعه پایدار باید آموزش و پرورش را جدی بگیریم تا نیروی انسانی شایسته ای تربیت کنیم.

وی افزود: داشتن فناوری و تکنولوژی برای رسیدن به توسعه کافی نیست و باید در کنار ابزار مناسب از نیروی انسانی آموزش دیده و ماهر هم برخوردار باشیم.

استاندار قزوین یادآورشد:علم و دانش یکی از ابزارها و عامل اصلی توسعه محسوب می شود اما معلمان در تربیت آینده سازان و ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی پیشگام بوده‌اند و این رویکرد در تربیت نسل آینده بسیار تاثیرگذار است.

جمالی پور گفت: کشورهای توسعه یافته با اتکا به نیروی انسانی ماهر به پیشرفت رسیده اند و ما هم اگر قدردان سرمایه های انسانی خود باشیم می توانیم قله های ترقی را طی کنیم.

45

استاندار قزوین بیان کرد: شخصیت های برجسته و فرهیخته ای که امروز مناصب  ملی و جهانی دارند در همین کلاس‌های درس و مدارسی تربیت شده اند که معلمانی متعهد و دلسوز در آنجا خدمت می کنند و ما هم امروز وظیفه داریم با توجه به رفاه و معیشت فرهنگیان از آنها قدردانی کنیم.

وی اضافه کرد: نظام آموزشی ما با تکیه بر امور پرورشی می‌تواند رفتارهای پرخاشگرانه و بداخلاقی ها را اصلاح کند لذا امیدواریم در سال تحصیلی جدید بتوانیم به محور اخلاق توجه بیشتری داشته باشیم تا اهداف تربیتی محقق شود.

جمالی پور افزود: هر گونه هزینه کرد در آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری است که آینده کشور را تضمین کرده و مسیر رشد و توسعه را هموار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اگر ریل گذاری در آموزش و پرورش اصولی و توام با برنامه ریزی مناسب باشد آیندگان نیز در این مسیر حرکت خواهند کرد و آموزش و پرورش به جایگاه اصلی خود می رسد.

استاندار قزوین اظهارداشت: همزمان شدن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا به ارزشهایی که رزمندگان و شهدا خلق کردند توجه کنیم و از این الگوها در تحصیل نیز استفاده کنیم.

وی بیان کرد: شهدا با خون خود انقلاب را تضمین کردند و با آموختن درس آزادگی، شهامت و شجاعت راه را برای ما هموار کردند و همه وظیفه داریم با الگو گرفتن از آنها در صیانت از ارزشها کوشا باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز