جانشین ستاد کرونای استان قزوین:

میزان واکسیناسیون در استان قزوین تا ۷۰ درصد قابل افزایش است

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۷:۵۱:۱۳
کد خبر: ۱۲۳۸۴۸۰
میزان واکسیناسیون در استان قزوین تا ۷۰ درصد قابل افزایش است
جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: میزان واکسیناسیون در استان به 62 درصد رسیده و بستر لازم برای افزایش آن به 70 درصد مهیاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونا که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: روند واکسیناسیون در استان باید شتاب بیشتری بگیرد زیرا مهمترین عامل مهار کرونا در شرایط کنونی است.

وی بیان کرد: گزارش ها نشان می دهد در برخی نقاط استقبال از واکسن کمتر است که این نقاط باید شناسایی و نظارت شود و با اطلاع رسانی مناسب مردم را همراه کنیم.

حبیبی تصریح کرد: میزان واکسیناسیون در استان به62 درصد رسیده که باید به 70 درصد برسد و با همکاری مناسبی که میان دستگاهها وجود دارد قادریم این شرایط را بهبود بخشیم.

وی از همکاری خوب سپاه، ارتش ونیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد و افزود: در اربعین هم بستری برای جاماندگان مهیا شده اما دسته روی نداریم و پیاده روی به صورت محدود و بدون تجمع برگزار خواهد شد.

55

جانشین ستاد کرونا تصریح کرد: برای صدور مجوز برای نمایشگاه در فضای باز که از 15 مهرماه پیش بینی شده یک سیاست کلی داریم و شروطی داردکه حتما باید افراد واکسن زده و تست پی سی آر آنها منفی باشد و نمایشگاه در فضای باز برگزار شود.

وی بیان کرد: مسابقاتی که شرکت کنندگانی از استانهای دیگر دارد تا پایان مهرماه ممنوع است تا روند نزولی بیماری متوقف نشود.

حبیبی گفت: مراکز واکسیناسیون که خودرو نیاز دارند باید نیازهایشان تامین شود و دورکاری به میزان 30 درصد کارکنان نیز با تشخیص مدیران دستگاههای اجرایی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز