رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین:

آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۴ مهر ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۹:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۸۸۰۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان قزوین تا ۴ مهر ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در بیست و چهار ساعت گذشته 92 بیمار جدید با ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پیمان نامدار در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اظهارداشت: در بیست و چهار ساعت گذشته با ابتلای 92 بیمار جدید تعداد افراد بستری در بیمارستانهای استان به 466 نفر رسید.

وی افزود: در این مدت متاسفانه 92 بیمار در اثر شدت آسیب های ناشی از ویروس جان خود را از دست دادند.

نامدار تصریح کرد: موارد قطعی ابتلا به کرونا در مدت یاد شده 316 نفر و تعداد بیماران بدحال نیز 38 نفر ثبت شده که در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآورشد: با تلاش مجموعه کادر درمانی و بهداشتی در بیست و چهارساعت گذشته تعداد 88 بیمار از بیمارستانها ترخیص شدند.

15

وی اضافه کرد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 39 هزار و 929 نفر در بیمارستانهای استان بستری شدند و تعداد بستری های موقت نیز 3 هزار و 260 نفر گزارش شده است.

نامدار بیان کرد: مجموع موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان تاکنون 111 هزار و 26 نفر و موارد محتمل و مشکوک نیز 19 هزار و 212 نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهارداشت: از ابتدای انتشار ویروس مهلک کرونا تاکنون 2 هزار و 413 نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

به گفته نامدار همچنین 31 هزار و 339 نفر با تلاش کادر درمانی از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز