دادستان تاکستان:

ورود دادستانی در رفع موانع تولید از تعدیل ۷ هزار نیرو در تاکستان جلوگیری کرد

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۲۳:۰۶:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۹۰۳۷
ورود دادستانی در رفع موانع تولید از تعدیل ۷ هزار نیرو در تاکستان جلوگیری کرد
دادستان عمومی و انقلاب تاکستان گفت: از یک سال گذشته تاکنون با ورود به حل مشکلات واحدهای تولیدی از تعدیل 7 هزار نیرو در واحدهای صنعتی منطقه جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین رجبی در این باره اظهارداشت: در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید از سوی دادستانی تاکستان نیز اقدامات موثری صورت گرفت تا به رونق تولید کمک شود و برنامه های صورت گرفته به نتایج خوبی منجر شد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات دادستانی تاکستان بازدید از واحدهای صنعتی برای شناسایی و کمک به حل مشکلات تولیدکنندگان است که در این زمینه اقدامات عملی موثری صورت گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان نیمه شهریورماه امسال از 70 شرکت تولیدی و صنعتی بازدید شد و پس از شناسایی مشکلات برای حل آنها اقدام لازم صورت گرفت.

57299771

رجبی بیان کرد:در این مدت با حضور نمایندگان دستگاههای مرتبط تعداد 15 جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان تاکستان تشکیل شد و توانستیم مشکلات 82 واحد تولیدی و صنعتی را به طور مشخص مورد بررسی قرار دهیم و برای رفع آنها اقدام کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان اظهارداشت: در مدت یاد شده تلاش کردیم ضمن همراهی با کارآفرینان و سرمایه گذاران برای رفع بیکاری همت شود و در این رابطه خوشبختانه با رونق تولید زمینه اشتغال 3 هزار و 286 جوان در واحدهای صنعتی منطقه مهیا شد.

وی گفت: با توجه به مشکلات ناشی از تحریم و نیز کرونا شاهد بروز چالش های زیادی در بخش تولید بودیم و کسب و کارها و روند تولید نیز دچار وقفه شد که در این راستا تلاش کردیم تا از تعدیل نیرو هم تا حد ممکن جلوگیری شود.

رجبی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده توانستیم از تعدیل بیش از 7 هزار نیروی شاغل در شرکت های تولیدی جلوگیری کنیم.

6794442_165

وی یادآورشد: همچنین در این بازه زمانی با افتتاح سامانه ارتباط تصویری با تولیدکنندگان برای اولین بار در کشور ارتباط تصویری دادستانی با تولید کنندگان برقرار شد و توانستیم با این روش مشکلات 75 نفر از تولیدکنندگان را از راه دور و به صورت غیر حضوری بررسی کرده و نسبت به گره گشایی از مشکلات اقدام کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان اظهار امیدواری کرد با همراه دستگاه قضایی با تولیدکنندگان تا پایان سال نیز مشکلات تعداد دیگری از تولید کنندگان برطرف شده و به رونق تولید کمک شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز