در اربعین حسینی:

همایش پیاده روی «دلدادگان حسینی» در قزوین برگزار شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۰۸:۵۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۳۹۰۵۳
همایش پیاده روی «دلدادگان حسینی» در قزوین برگزار شد
همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) در قالب «دلدادگان حسینی» مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین را برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با توجه به هماهنگی های انجام شده توسط توسط ستاد مردمی اربعین استان و پس از دریافت مجوزهای لازم، مراسم پیاده روی روز اربعین با عنوان «دلدادگان حسینی» در قزوین برگزار شد.

این همایش از ساعت 9 صبح امروز دوشنبه از سه مسیر و از درب منازل آغاز شده و شهروندان پس از طی مسیرهای تعیین شده تا نماز ظهر و عصر ادامه دارد.

همچنین پس از این پیاده روی جاماندگان حسینی و حضور آنها در گلزار شهدا و در جوار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز ظهر و عصر؛ سخنرانی و قرائت زیارت اربعین حسینی برنامه ریزی شده است. 

5280371

برای هرچه باشکوه تر شدن این حرکت عظیم ؛ در مسیرهای پیاده روی و همچنین در گلزارشهدا  نسبت به برپایی موکب های حسینی توسط هئیت های مذهبی شهر قزوین اقدامات لازم انجام شده و موکب های مستقر در حوزه های مشاوره، پزشکی، سلامت، خدمات اجتماعی و پذیرایی با رعایت همه ی پروتکل ها اقدام شده است.

مردم قزوین از ساعت ۹ صبح و از درب منازل و همراه با خانواده و با به همراه داشتن پرچم حسینی در پیاده روی جاماندگان حسینی شرکت کرده اند.

جاماندگان حسینی از چهار مسیر شامل میدان دروازه رشت به سمت گلزار شهدا، چهار راه بنیاد شهید به سمت گلزار شهدا، میدان میرعماد به سمت گلزار شهدا و چهارراه ولیعصر به سمت گلزار شهداحرکت کرده و در این حرکت معنوی شرکت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز