یادداشت استاندار قزوین؛

اختلاف افکنی و تفرقه اندازی در شرایط حساس کنونی،خیانت به مردم و شهداست

۱۴۰۰/۰۷/۰۵ - ۲۲:۲۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۳۹۲۵۴
اختلاف افکنی و تفرقه اندازی در شرایط حساس کنونی،خیانت به مردم و شهداست
استاندار قزوین گفت: اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در شرایط حساس کنونی از سوی کسانی که بدنبال منافع شخصی هستند خیانت به مردم و شهداست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، در پی شایعات تفرقه افکنانه از سوی افرادی مغرض در روز یکشنبه و در فضای مجازی استان، از سوی هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین یادداشتی منتشر شد.

متن کامل یادداشت استاندار قزوین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

روز گذشته خبری باهدف تفرقه افکنی بین نمایندگان شریف مردم در مجلس شورای اسلامی  و نخبگان استان توسط افرادی مغرض منتشر شد. 

در مدت این دوسال هر از گاهی اینگونه جفاها و بی تقوایی ها را نسبت به خودم دیدم و بی توجه از کنار آن گذشتم، اما امروز چون احساس کردم عده ای ناجوانمردانه به دنبال تخریب نمایندگان شریف مردم و برادر گرانقدرمان فرمانده شجاع ۸ سال دفاع مقدس جناب آقای عراقی هستند، لازم دیدم این مرقومه را بنویسم.

هم استانی های عزیز و نخبگان گرانقدر، همه ما باید از ایجاد دشمنی و تفرقه افکنی مغرضان به خدا پناه ببریم، چرا که حادثه عظیم عاشورای حسینی در سایه تفرقه افکنی دنیا طلبان آن روز رخ داد و امروز هم عده ای با نیت منافع شخصی به دنبال تفرقه افکنی و اختلاف اندازی بین مردم و از بین بردن فرصتهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

بسی جای تعجب است وقتی دشمنان این نظام همه داشته های خود را بسیج کرده اند تا جمهوری اسلامی را تضعیف نمایند، عده ای نا آگاه در این روزهای حساس نظام، راه اختلاف افکنی را برگزیده اند!

آیا اختلاف افکنی و تفرقه اندازی در این شرایط خیانت به مردم و شهداء نیست!؟

مردم عزیز استان و نخبگان گرانقدر؛

اینجانب به شما اطمینان می دهم که به دنبال پست و مقام و بقای مسئولیت خویش نیستم و مسئولیت را طعمه ای برای رسیدن به منافع دنیوی نمی دانم که اگر این چنین بود فرصت های بهتر از این را در گذشته داشتم، بلکه آن را فرصتی برای خدمت صالح به مردم و‌ کشورم می دانم. تا این لحظه نیز هیچ رایزنی و تلاشی برای ماندن در مسئولیت فعلی علی رغم رفاقت و ارتباط صمیمی با بزرگان دولت جدید نکرده ام، چنانچه بزرگان استان و نمایندگان شریف مردم نسبت به این عرض حقیر شاهد و گواه هستند.

نخبگان و مردم عزیز استان؛ شاهد بودید در این ۲ سال که سخت ترین روزهای اقتصادی نظام بود سعی کردم به دور از توجه به منافع جریانی و غوغا سالاری با ایجاد وفاق و همدلی در استان و بسیج همه ظرفیتها و مدیریت صحیح بر منابع، طرح ها و پروژه های مهمی را در استان به سرانجام برسانم، اینجانب در این دوسال خود و خانواده ام را بدون هیچ چشمداشت وقف خدمت به مردم کردم و شبانه روز با افتخار برای توسعه استان کار کردم.

گواهی می دهم امروز در محضر خدا و مردم شرمسار نیستم، هرچند همیشه در برابر مردم و خانواده گرانقدر شهدا بدهکار هستم و خواهم بود.

از درگاه خداوند متعال عاقبت بخیری برای خودم، ملت بزرگ ایران، مردم شریف و والامقام استان قزوین به ویژه افرادی که با تخریب دیگران به دنبال منافع زودگذر دنیوی هستند مسئلت می نمایم.

با احترام: هدایت الله جمالی پور؛ استاندار قزوین، ۵ مهرماه ۱۴۰۰

گفتنی است در روزهای اخیر در یکی از کانالهای فضای مجازی مطلبی در خصوص قهر دو روزه استاندار قزوین در پی پیشنهاد 4 نماینده استان در مجلس برای انتخاب سردار عراقی به عنوان استاندار جدید و سپس منتفی شدن استانداری ایشان و در ادامه رایزنی و دیدار سه نماینده استان به همراه استاندار فعلی با وزیر کشور برای ابقای استاندار کنونی منتشر شد که واکنش دکتر جمالی پور را بدنبال داشت.  

نظر شما