معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبر داد:

حضور واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی قزوین در نمایشگاه بلاروس

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۰۸:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۳۹۴۵۵
حضور واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی قزوین در نمایشگاه بلاروس
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی قزوین گفت: 9 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین با اخذ غرفه در نمایشگاه صنعت و نوآوری بلاروس حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شهریار کشاورز در این باره اظهار کرد: در راستای  رسالت‌ها و برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان از تولید کنندگان جهت حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان و فراهم کردن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف  و یا در قالب تور‌های بازدید صنعتی این مهم محقق شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به برپایی نمایشگاه نوآوری بلاروس که از 6 الی 8 مهرماه سالجاری در شهر مینسک پایتخت این کشور، همایش آشنایی با فرصت های تجاری و اقتصادی بلاروس در محل سالن همایش های هتل ویکتوریا مینسک پایتخت بلاروس با حضور 27 هیئت های تجاری و اقتصادی از کشور ایران و با محوریت شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین   برگزار شد.  

کشاورز گفت: با توجه به اینکه بلاروس یکی از پنج عضو اتحادیه اوراسیا است و ارتباط واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط کشور با تجار و بازرگانان آن کشور موجب افزایش صادرات غیرنفتی ایران خواهد شد بنابراین اقدامات لازم برای حضور تولیدکنندگان در قالب تور بازدید و اخذ غرفه توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان انجام شده است.

معاون صنایع کوچک و عضو هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان با اشاره به حمایت‌های این شرکت از واحدهای تولیدی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیش از80 درصد هزینه‌های حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را از سقف یک میلیارد ریال تا دو و نیم میلیارد ریال به عنوان تشویق و جذب واحدهای تولیدی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و کمک به توسعه بازار آنها پرداخت می‌کند.

در شش ماهه اول سالجاری 67 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و با یارانه حمایتی شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در 13 نمایشگاه‌ داخلی و خارجی اوراسیا، ایران بیوتی، کاغذ مقوا، صنعت ساختمان و شیرینی شکلات حضور پیدا کرده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز