فرماده سپاه قزوین:

صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارند

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۴:۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۹۶۲۲
صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارند
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در جنگ اقتصادی در شرایط کنونی صنعتگران و کارگران در خط مقدم مبارزه با دشمنان قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به همت حوزه شهید بابایی سپاه ناحیه شهرستان البرز بمناسبت هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی با حضور سردار رفیعی فرمانده سپاه استان و سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) در شهرستان البرز، محمدزاده مدیرعامل و کارکنان شرکت لوازم خانگی پارس روز سه شنبه در این واحد صنعتی برگزار شد.

سردار رستمعلی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این نشست گفت: آمریکایی ها را با انواع خباثت هایش در نبرد نظامی در سوریه، لبنان، عراق و یمن درهم شکستیم در حالی که دشمنان فکر می کردند با شهادت قاسم سلیمانی در یک گام و سپس هدف قرار دادن ۵۰۰ نقطه از ایران می توانند به اهداف شوم خود برسند ولی با عظمت ملت ایران در تشیع حاج قاسم شکست سنگین تر را خورد و ایران اسلامی انتقام خود را با درهم شکستن ابهت آمریکا در عین اسد به رخ دنیا کشید.

محمد زاده در این نشست اظهارداشت: امروز شرکت های صنعتی در خط مقدم مواجهه با جنگ اقتصادی دشمن قراردارند که انتظار داریم با توجه به تنوع محصولات جدید همچنان از واردات  لوازم خانگی خارجی جلوگیری شود.

image_2021_9_28-14_36_18_856_lrc

وی بیان کرد: انتقام اصلی ما خروج مفتضحانه آمریکا و اسرائیل از منطقه می باشد که به یاری خدا محقق خواهد شد.

سردار آتانی  تصریح کرد: شما رزمندگان پرافتخار این ملت هستید و به فرموده مقام معظم رهبری مرگ برآمریکای امروز خدمت به مردم است هرچه امید به ملت بدهیم دشمن ناامید ترمی شود.

وی اظهار کرد: شما در اوج عزت وافتخار هستید وباید عقب افتادگی های اقتصادی صنعت خودمان را با همت پولادین شما صنعتگران و کارگران به کمال برسانیم و در همه حال سپاه را همراه و پشتیبان خود بدانید. 

در پایان با اهدا لوح تقدیر وهدیه ای ازخانواده شهدای کارگری و رزمندگان کارگری شهرستان البرز تقدیر شد.

 

 

نظر شما