رئیس قوه قضائیه:

با کمک سه قوه در مبارزه با فساد و بستن گلوگاههای فساد جدی هستیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۷:۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۴۰۳۷۱
با کمک سه قوه در مبارزه با فساد و بستن گلوگاههای فساد جدی هستیم
رئیس قوه قضائیه گفت: با کمک دولت، مجلس و قوه قضائیه در مبارزه با فساد و تبعیض و از بین بردن گلوگاههای فساد جدی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ غلامحسین محسنی اژه ای در بدو ورود به قزوین در خصوص هدف از سفر به استان اظهار کرد: استان قزوین با پیشینه بسیار زیاد تاریخی، مذهبی و ظرفیت های بالای مادی و معنوی نیازمند یک نگاه ویژه است.

وی افزود: علمای بزرگی که در این خطه بودند در رشته های مختلف فقه و اصول و کلام در فلسفه و شعر و ادبیات، شهدای والامقام استان همچون رجایی بابایی لشکری و دهها شهید بزرگ، آزادگان بزرگی همچون مرحوم حجت السلام ابوترابی که نماد ایثار و مقاومت و ایستادگی بودند به این استان جایگاه ویژه ای بخشیده است.

محسنی اژه ای تصریح کرد: این استان قطب اقتصادی، صنعتی، کشاورزی با بیش از سه هزار واحد تولیدی و دشت های حاصلخیز با مدارس متعدد علمیه و دانشگاه های بزرگی همچون بین المللی امام و مردمی همیشه در صحنه است که در مقاطع مختلف نیاز به نگاه ویژه دارد.

image_2021_9_30-8_53_29_117_fC7

رئیس قوه قضاییه یادآورشد: بدیهی است با این ظرفیت ها در این استان جریان‌های سیاسی مختلف وجود دارند با اینهمه اقشار و ظرفیت های مختلف مسایل سیاسی نباید مشکل ساز باشد بلکه همه ظرفیتها می تواند به نفع کشور و مردم و نظام استفاده کرده و به ارتقا استان کمک کند.

محسنی اژه ای گفت:  چند موضوع مهم در استان وجود دارد که امیدواریم که با کمک امام جمعه، استاندار و مسئولان شهری و به ویژه آحاد مردم بتوانیم در این چند مسأله مهم گامهایی را بلندتر از گذشته برداریم.

رئیس قوه قضائیه افزود: موضوعات آب،  محیط زیست، زمین و بعضی از ناهنجاری های اجتماعی وجود دارد که امیدواریم با کمک همدیگر آنچه را که مربوط به دولت و مجلس می شود به دولت منتقل کنیم تا با ناهنجاری ها و فساد و گلوگاه ها و بسترهای فساد مقابله شود.

وی اظهارداشت: همچنین امیدواریم به کمک مجلس اگر لازم شد با اصلاح قوانین جدید و گره گشایی از مجموعه مشکلاتی که ارایه شد بتوانیم بررسی دقیق از امور داشته باشیم و با کمک مسئولان هر آنچه را که در این استان قابل رفع است برطرف کرده و برخی را در تهران حل و فصل کنیم.

 

نظر شما