نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

برخورد با فسادهای سازمان یافته نیازمند قضات انقلابی و شجاع است

۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۲:۱۷
کد خبر: ۱۲۴۰۵۳۷
برخورد با فسادهای سازمان یافته نیازمند قضات انقلابی و شجاع است
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد جدی با فسادهای سازمان یافته در کشور به قضات انقلابی و شجاع نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی در نشست اقشار مختلف مردم با رییس قوه قضائیه  که روز پنجشنبه در دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، اظهار کرد:  امروز در کشور با فسادهای سازمان یافته ای مواجهیم که مقابله با آن نیازمند قضات انقلابی و شجاع است.

وی افزود:  خصوصی سازی در کشور کمرشکن بوده و افراد زیادی با ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد اولیه را وارد کرده و به فروش رساندند و به اقتصاد کشور  آسیب زدند.

محمد بیگی تصریح کرد: امروز با چالش های متعددی در حوزه آب و کشاورزی و فرو نشست زمین مواجهیم که حل آنها نیازمند عزم جدی است.

image_2021_9_30-14_32_46_330_k1x

وی گفت: علیرغم کمبود شدید منابع آبی همچنان شاهد صدور مجوز کارخانه های فولاد هستیم و در عرصه منابع طبیعی و محیط زیست چالش جدی داریم و با نارصایتی مواجهیم و باغستان قزوین در حال خشک شدن است که باید برای آن تدبیر کرد.

محمدبیگی اظهارداشت: در برخورد برخی دستگاهها شاهد بی توجهی به امور مردم هستیم و با وجود زمین خواری همچنان مشکلات تعاونی های ما حل نشده و باید شما به عنوان رییس قوه قضائیه  گره گشا باشید.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر نیازمند تشکیل کارگروه ویژه در دستگاه قضایی هستیم تا عدالت پیاده شود.

وی از بی توجهی به تعیین وقت برای نمایندگان انتقاد کرد و یادآورشد: در این سفر متاسفانه برای نمایندگان وقت نگذاشتند که مطالبات مردم مطرح شود و چند دقیقه برای رییس مجمع حق مطلب را ادا نکرد و ما نتوانستیم  خواسته های مردم را منعکس کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز