استاندار قزوین:

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در قزوین شتاب می گیرد

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۱:۳۶
کد خبر: ۱۲۴۱۴۶۹
اجرای طرح اقدام ملی مسکن در قزوین شتاب می گیرد
استاندار قزوین گفت: با شناسایی و کمک به رفع موانع بایستی اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین سرعت منطقی پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین هدایت الله جمالی پور روز شنبه در جلسه شورای تامین مسکن که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به محدودیت منابع مالی لازم است از ظرفیت های موجود بهترین بهره وری را داشته باشیم.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید موضوع بهره وری را در اولویت همه برنامه های کاری خود قرار دهند تا هزینه ها کاهش یابد.

استاندار قزوین تصریح کرد: با استفاده از کارشناسان و مدیریت منطقی لازم است به افزایش بهره وری در کار کمک کنیم و تصمیمات ما بر اساس نگاه تخصصی باشد.

.جمالی پور با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین یادآورشد: هدف از اجرای این طرح خانه دار شدن خانواده های کم درآمد است و ما در دفاع از حقوق مردم هیچگونه کم کاری و کوتاهی را نمی پذیریم و با کسی تعارف نداریم.

استاندار قزوین اظهارداشت: انتظارات ما از برخی نهادها از جمله ستاد اجرایی در بخش مسکن بسیار زیاد است و ضمن تاکید بر تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن از کمیته های کارشناسی شورای مسکن درخواست می کنیم زمینه رفع موانع در این مسیر را مهیا کنند.

جمالی پور گفت:موضوع اعتبارسنجی ها از سوی دستگاههای مرتبط با اجرای طرح اقدام ملی مسکن باید از ابتدای کار صورت می گرفت تا در ادامه، این پروژه با مشکلات اعتباری روبرو نشود.

وی افزود: از مدیران ادارات اوقاف، ثبت و اسناد رسمی، بانک مسکن، بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی درخواست می شود ضمن برگزاری جلسات هفتگی کار گروه و شناسایی مشکلات و موانع دیدگاههای تخصصی خود را برای رفع موانع اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز