استاندار قزوین:

دامپزشکی نقش بسیار مهمی در تامین سلامت مردم ایفا می کند

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۳:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۳۲۰۴
دامپزشکی نقش بسیار مهمی در تامین سلامت مردم ایفا می کند
استاندار قزوین گفت: دامپزشکی استان با اقدامات موثر و تخصصی خود نقش مهمی در تامین سلامت مردم ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت روز دامپزشکی هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به همراه عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار، زکی زاده مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، بی نیاز مدیرکل روابط عمومی استانداری روز چهارشنبه با حضور در اداره دامپزشکی قزوین از بخش های مختلف این اداره بازدید و در جلسه شورای معاونان شرکت کردند.

بازدید 2

هدایت الله جمالی پور در جمع شورای معاونان اداره دامپزشکی قزوین اظهارداشت: دامپزشکی نقش مهمی در سلامت مردم ایفا می کند و در این مجموعه به هر میزان که همکاری، نظارت و دقت و فعالیتها بیشتر شود زمینه ارتقای جایگاه سلامت مردم و جامعه بیشتر مهیا می شود.

جمالی پور افزود: خوشبختانه در استان قزوین مدیران دامپزشکی در حوزه هایی چون مهار آنفولانزای مرغی موفق عمل کردند و با اقدامات پیشگیرانه خود از خسارت های سنگین در این بخش جلوگیری شد که جای تقدیر دارد.

استاندار قزوین تصریح کرد: در زمینه کار تخصصی جوجه ریزی علیرغم تمامی سختیها و ناپایداری های بازار و مشکل تامین نهاده ها با همکاری و تعامل و درک مشترک بسیار خوبی که میان مدیران دامپزشکی و مرغداران وجود داشته وضعیت مطلوبی را شاهد بودیم.

بازدید 1

حمید زینالی مدیرکل دامپزشکی استان نیز در جلسه شورای معاونان این اداره کل گزارشی از عملکرد دامپزشکی استان ارائه کرد.

در ادامه استاندار قزوین از قسمت های مختلف این اداره بازدید کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز