مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین:

ممیزی املاک و اجرای قانون نوسازی در دستور کار شهرداریها قرار گیرد

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۷:۵۸:۱۰
کد خبر: ۱۲۴۴۴۶۲
ممیزی املاک و اجرای قانون  نوسازی در دستور کار شهرداریها قرار گیرد
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: ممیزی املاک و اجرای قانون نوسازی در دستور کار شهرداریها قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی صالحی  در معارفه شهردار شهر محمودآباد نمونه، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول، یکی از منابع درآمدی مستمر شهرداریها را اجرای قانون نوسازی دانست و خاطر نشان کرد: ممیزی املاک یکی از اقدامات زیربنایی، اساسی و ضروری برای تصمیم گیری در مدیریت شهری محسوب می شود که شهرداری می تواند با پیگیری آن نسبت به ایجاد درآمد پایدار و مستمر اقدام کند و اجرای این قانون باید از مطالبات شوراها از شهرداریها باشد. 

وی خاطر نشان کرد: پیگیری برای ایجاد و وصول درآمدهای پایدار جز رسالت‌های شهرداری است و برای تحقق این آرمان باید اقدامات اساسی و اصولی از سوی همه نهادهای متولی در دستور کار قرار گیرد و امیدواریم با تلاش تمامی همکاران این حوزه بتوانیم در شفافیت کامل، شاهد افزایش تحقق درآمدهای پایدار باشیم.

مدیر کل دفتر شهری با عنوان این مطلب که در حال حاضر مالیات بر ارزش افزوده به ویژه در شرایط فعلی منبع درآمدی پایدار برای شهرداری‌ها است. گفت: هم اکنون سهم شهرداری‌ها از ارزش افزوده رقم قابل توجهی است که شهرداری ها باید برنامه محور بوده و ضمن الویت بندی نیاز های اساسی و خواسته های ضروری مردم با مدیریت هزینه و استفاده بهینه منابع بهترین نتایج را در ارائه خدمات و اجرای پروژه ها داشته باشند.

در پایان مهدی بهشتی مقدم به عنوان شهردار شهر محموداباد نمونه، با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد نمونه معارفه شد.

 

نظر شما