استاندار قزوین:

طرح مدیریت هوشمند اجتماعی کرونابه صورت آزمایشی برای اصناف و رانندگان قزوین اجرا می شود

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۱۳:۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۲۴۴۷۳۰
طرح مدیریت هوشمند اجتماعی کرونابه صورت آزمایشی  برای اصناف و رانندگان قزوین اجرا می شود
استاندار قزوین گفت: با اجرای آزمایشی طرح مدیریت هوشمند کرونا برای اصناف و رانندگان قزوین امیدواریم پس از شناسایی و رفع نواقص و کاستی های آن شاهد عملیاتی شدن آن در سایر نقاط کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با توجه به ظرفیت هایی که در استان وجود داشت و مدیریت مناسبی که در دو سال گذشته در مقابله با ویروس صورت گرفت خوشبختانه با تصویب ستاد ملی مبقابله با کرونا، طرح مدیریت هوشمند اجتماعی در حوزه مقابله با بیماری کووید ۱۹ به صورت پایلوت در استان قزوین اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح فرصت مناسبی است که می تواند دستاوردهای خوبی برای استان داشته باشد و ما نیز تجربه جدیدی را پشت سر بگذاریم.

استاندار قزوین تصریح کرد: مدیریت هوشمند کرونا طرح خوبی است ولی حتما نواقصی هم دارد که باید آنها را شناسایی و برطرف کنیم. 

جمالی پور افزود: این طرح در مرحله اول برای اصناف و رانندگان حمل و نقل عمومی اجرا می شود و ما باید اطلاعات جامعی از این گروه ها در اختیار داشته باشیم که در حال حاضر این بانک اطلاعاتی وجود ندارد.

وی بیان کرد: حدود 30 درصد واحدهای صنفی فعال استان مجوز ندارند و افراد زیادی هم به صورت پاره وقت مسافر کشی می‌کنند و  فعالیت آنها خارج از محدوده تعریف شده سامانه حمل و نقل است به همین دلیل اطلاعات این افراد را نداریم و این خلاء مشکل ساز است.

جمالی پور یادآورشد: در این شرایط تعطیل کردن واحدهای صنفی بدون مجوز هم چالش برانگیز است و کار سختی است و باید برای رفع این مشکلات تدبیر کنیم.

استاندار قزوین گفت: با اجرای طرح هوشمند کرونا امیدواریم با سرعت منطقی ضمن تامین زیرساختها و شناسایی و رفع نواقص بتوانیم آن را در سطح کشور با دستاوردهای بهتری عملیاتی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز